FANDOM

Odc.3-Gundaliańska Próba Sił

Dan: Super Moc,aktywacja! Podmuch!

Blade: Super moc,aktywacja! Fala cienia!

Eruptor Dragonoid otwiera paszczę i wypuszcza potężny płomień ognia. Jednak Nighthunter tworzy wokół siebie pole siłowe i wystawia ręce. Nagle ziemia zaczęła się trząść i po chwili powstała fala uderzeniowa. Ogień nie zranił chronionego przez osłonę Nighthuntera,jednak fala uderzeniowa sprawiła,że Drago spadł.

Blade: A teraz...podwójna super moc,aktywacja! Mroczne odbicie + cienista lanca!

Upadły Dragonoid rozejrzał się. Wydawało mu się,że uderzenie sprawiło,iż ma omamy. Jednak wcale tak nie było-Nighthunter rozmnożył się i wszystkie jego klony oraz on sam otoczyły Bakugana Ognia. Nagle każdy z napastników wytworzył w swoich dłoniach lancę,błyszcząca purpurowym światłem.

Dan: O nie! DRAGO!!!

Blade: Poddaj się Dan,a twój Dragonoid dożyje jutra.

Drago: Nie,Dan! Nie słuchaj go! Znajdziemy jakieś wyjście!

Dan: (potakuje) Zgadzam się! (przybliża swoją konsolę do twarzy i naciska parę przycisków)

Konsola: Jet Flame,aktywacja!

Dan: Zestaw bojowy,start!

Średniej wielkości maszyna,przypominająca nowoczesny samolot przyczepiła się do Bakugana-smoka. Wtem machina rozłożyła się.Przednie działa spoczęły na barkach Dragonoida. Z boków maszyny wyrosły skrzydła,a "kokpit" ustawił się na głowie Dragonoida,tworząc hełm.

Blade (zdziwiony): Hmmm...(ustawia coś na swojej konsoli) Zestaw bojowy,start!

Corrodium zakrył Nighthuntera. Nagle potężna moc wzbiła piach areny w górę. Kiedy dym opadł,Dan i Drago zauważyli Nighthuntera w zupełnie nowej zbroi. Z boków głowy wyrosły metalowe rogi,a na plecach ukazały się wielkie skrzydła.

Blade: Super moc zestawu,aktywacja! Promień X!

Nighthunter złożył swoje dłonie i następnie oddzielił je od siebie. Pomiędzy nimi powstał miecz. Bakugan chwycił go i skierował ostrze na Drago. Wtedy z klingi broni wystrzeliła potężna wiązka energii.

Dan: O nie! Nic z tego! Super moc zestawu,aktywacja! Faza Gammy!

Działa na barkach Dragonoida zaczęły świecić zielonym blaskiem. Nagle dwa potężne promienie wystrzeliły w kierunku oponenta. Wiązka zderzyła się z promieniami,tworząc potężną eksplozję. Oba Bakugany wróciły do formy kulki.

Dan: A więc znowu remis,co?

Blade nic nie powiedział,tylko uruchomił teleporter. Po chwili zniknął.

Dan: Hmm...

Parę minut później...

Dan: I jak tam,Marucho? Wykryłeś już ten problem?

Marucho: No właśnie nie,Dan. Nie wiem,co Blade zrobił,wszystkie dane o tym zostały skasowane.

Shun: Więc to musi być coś ważnego. Musimy się dowiedzieć,co.

Trzej przyjaciele znaleźli się w wielkim pokoju. Na ścianie naprzeciwko ich widniał wielki ekran,pod nim duża konsola. Jeden z przycisków świecił się i wydawał odgłos,podobny do "pikania". Marucho podbiegł do konsoli i wcisnął swiecący guzik. Nagle na ekranie pojawiła się twaz ich Gundaliańskiego przyjaciela,Rena Krawlera.

Marucho: Cześć,Ren! Co tam?

Ren: Marucho! Zaatakowali Neathię!

Dan: Kto?!

Ren: Nie wiadomo. To nie Gundalianie. Potrzebujemy waszej pomocy!

Shun: Gdzie Fabia i Królowa?

Ren: Fabia została porwana! Królowa jest w bezpiecznym miejscu,w bunkrze! Szybko przybywajcie!

Po tym sygnał się urwał. Marucho przycisnął parę guzików na jego mobilnej konsoli i już po chwili cała trójka znalazła się na Neathi. Był dziwny spokój,lecz miejsce,w którym się znaleźli wyglądało jak pobojowisko. Nagle Marucho zauważył Rena. Szybko zaczął biec w jego kierunku,co też zrobili Dan i Shun.

Marucho: REN! Jesteś cały?

Ren: Taaaak...trochę jestem poobijany,ale ogólnie w porządku.

Dan: Kto to był?!

Ren: Mówiłem ci Dan,nie wiem. Zaatakowali parę tygodni temu!

Shun: I nie skontaktowałeś się z nami?!

Ren: Blokowali nasze systemy komunikacyjne. Udało mi się teraz ominąć ich blokadę i połączyć się z wami.

Dan: Trzeba uratować Fabię i--

Blade: Nie trzeba...

Gracz Darkusa stał na latającej platformie trzymając związana Fabię.

Blade: U mnie czuje się świetnie...

Fabia: Puść mnie!!! Słyszysz?! Puszczaj!

Dan: Blade! To ty stoisz za tym atakiem?

Ren: To wy go znacie?

Marucho: Tak,to Blade Razor. Łowca bakuganów i jeden z naszych wrogów.

Blade: Wasza przyjaciółka jest dosyć...dynamiczna. Ale wciąż może się przydać,czyż nie?

Dan: Puść ją i zostaw Neathię!

Blade: Hmmm...Zawrzyjmy układ. Stanę do walki z którymś z was. Jeśli wygram,poddacie się i pójdziecie ze mną.

Dan: A jeśli przegrasz?

Blade: Oddam ci koleżankę...i wolność tej nędznej planety. Więc... kto staje do walki?

Ren: Ja! Nigdy z tobą nie walczyłem...Blade!

Blade: A zatem czas do zmienić...

Wojownik Darkusa przypina łańcuch,który więzi Fabię do poręczy platformy i z niej zeskakuje. Bez szwanku ląduje na ziemi.

Ren: Gotowy?

Blade: Zawsze...

Ren: Bakugan,bitwa! Bakugan,start! Wraz z twoją mocą,Shadow Linehalt,zwyciężymy.

Blade: Bakugan,start! Nighthunter,powstań i zmiażdż każdego,kto stanie ci na drodzę!

Ren: Super moc,aktywacja! Potęga Darkusa.

Linehalt zaczyna jaśnieć purpurowym światłem. Jego moc G wzrasta do 670.

Blade: Podwójna super moc,aktywacja! Mroczne odbicie + Cienista lanca!

Moc Nighthuntera wzrosła do 680 punktów mocy. Dan spojrzał na to ze strachem. Tą samą kombinacją prawie odebrał mu Drago. Najwidoczniej to samo miał zamiar zrobić z Linehaltem Rena. Niestety,Bakugan Gundalianina obrywał coraz to mocniej. Jego moc spadała coraz szybciej!

Dan: Ren! Musisz odepchnąć te klony od Linehalta!

Ren: Hmm...Mam! Super moc,aktywacja! Fala Darkusa!

Linehalt uderza w ziemię,tworząc fale uderzeniową,która odpycha wszystkie wrogie Bakugany. Klony znikają,a moc Bakugana Rena ponownie wynosi 670 punktów mocy. Natomiast moc Nighthuntera spadła do 400.

Ren: A teraz...Synteza super mocy,aktywacja!Sztorm Darkusa!

Nagle niebo zasłoniły czarne chmury. Potężne błyskawicy trafiły w Nighthuntera. Bakugan zmienił się w formę kuli. Walka się skończyła.

Blade: Hmm...

Wraca na platformę. Wojownicy patrzą na niego mściwie,sądząc,że ucieknie z Fabią. Ten jednak uwalnia ją i zrzuca z platformy. Fabię łapie Ren. Blade natomiast zaczyna klaskać.

Blade: Hmm...Dobra walka,Ren. Dotrzymam słowa i opuszczę Neathię. Zresztą i tak nie ma tu tego,czego szukam. Żegnajcie.

Blade znika,tak samo jak flotylla statków.

Fabia: Dzięki za pomoc,Ren!

Ren: Cała przyjemność po mojej stronie,Fabio.

Marucho: Wiecie może o co mu chodziło?

Gundalianin i Neathianka kiwają głową na znak,że nie.

Dan: Cokolwiek to jest,na pewno Blade chce tego użyć w złym celu. Musimy to znaleźć przed nim...

Koniec