FANDOM

Odc.2-Zakłócenia

Bakuprzestrzeń...

Bakuprzestrzeń,wirtualny świat stworzony przez wojownika Aquosa,Marucho,spełniał swoją rolę. Ludzie z całego świata wędrują całymi dniami do tego cyfrowego świata,zawierają przyjaźnie,lub tworzą konflikty. Przez cyfrowe ulice tego świata przechodzi tajemnicza postac,ubrana w ciemny płaszcz,z mroczną maską,zakrywającą całą twarz osobnika. Szedł on właśnie do areny 5 jednostek4B,gdzie odbywała się walka między mistrzem Bakuprzestreni,Danem Kuso,a młodym graczem Ventusa,Jeffrey'em. Ekrany pokazywały walki pomiędzy przeciwnikami. Osobnik zatrzymał się i przyglądnął ekranowi. Walka trwała.

Jeffrey –Ravenoid,ostrze wichury!

Moc Ravenoida wzrosła do 550 punktów mocy.

Dan –Inferno Dragonoid,magmoerupcja!

Ravenoid utracił 100 punktów mocy,uzyskał je natomiast Dragonoid,zyskując 800 punktów mocy.

Jeffrey –Niech to! Super moc,aktywacja! Tlenowy brzeszczot!'

Prawą rękę Ravenoida owinęła wiązka energii. Przy "nadgarstku" wyrosło z niej ostrze. Bakugan Ventusa uzyskał poziom mocy 780. Ravenoid teleportował się przed Dragonoida i zaatakował go. Smoko-podobny Bakugan utracił 200 punktów mocy.

Dan – Karta otwarcia,start! Terroerupcja!

Dragonoid zaczął świecić. Po chwili poświata zniknęła,ale Dragonoid zmienił barwę na ciemno-brązową.

Jeffrey –Co?

Dan –Terroerupcja pozwala mi zmienić domenę Drago na Subterrę i przystosować pole bitwy do domeny. Drago! Sejsmiczny młot!

Dragonoid uderzył w ziemię,powodując falę uderzeniową. Fala ta zmiotła Ravenoida i wrócił on do formy kulistej. Walka skończyła się.

Komentator –Dan Kuso,mistrz walk Bakuganów,wygrywa z Jeffrey'em Core'em w niesamowitym stylu! Cóż to był za pojedynek.

Mroczny osobnik schował się w zaułku i tam zniknał. Teleportował się przed arenę,kiedy zawiedziony Jeffrey właśnie wychodził z areny. Miał już iść,gdy drogę zagrodziła mu ta tajemnicza postać.

Mroczny osobnik –Witaj,Jeffrey!

Jeffrey (przestraszony) –Cz-cz-czy m-m-my się znamy?

Mroczny osobnik –Twoja przegrana była już na początku przewidziana. Przykro przegrać z Danem,co?

Jeffrey (mocno zdenerwowany) – No i co! On jest mistrzem! A teraz zejdź mi z drogi,muszę iść!

Mroczny osobnik –Nigdzie nie pójdziesz! Przepuszczę cię,jeśli wygrasz ze mną walkę.

Jeffrey –Stoi...

Opuszczona Arena C2I7...

Mroczna postać rzuca kartę na arenę.

Mroczny osobnik –Karta otwarcia! Bakugan bitwa,bakugan start! Darkus Nighthunter,powstań!

Na arenie pojawił się ciemny jak noc bakugan.Jego czerwone,złączone oczy budziły grozę.

Jeffrey-Bakugan,start! Ventus Ravenoid!

Dwie bestie,gotowe do bitwy,stały teraz naprzeciw siebie.

Jeffrey –Super moc,aktywacja. Szpon wichury.

Szpony Ravenoida urosły i wysłały sześć cięć na Nighthuntera. Siła bakugana Ventusa wzrosła do 600 punktów.

Mroczny osobnik –Nighthunter,lanca zaćmienia!

Nighthunter złożył dłonie,a potem odsunął je.Wyrosła między dłońmi energetyczna,purpurowa lanca,świecąca niczym reflektor. Bakugan Darkusa obronił się przed atakami Ravenoida. Moc bakugana Ventusa spadła do 500 punktów,natomiast moc Nighthuntera do 770. Przed upadkiem i uderzeniem o ziemię uratował go jego powrót do formy kulistej. Linia życia Jeffreya spadła do 60%.

Mroczny osobnik-Żałosne.

Jeffrey –Grr.. Karta otwarcia! Bakugan bitwa! Ventus Ravenoid,pokaż mu,kto tu rządzi!

Mroczny osobnik –Bakugan,bitwa! Darkus Nighthunter!

Moc Ravenoida-500 punktów mocy

Moc Nighthuntera-600 punktów mocy

Jeffrey –Super moc,aktywacja! Nalot Ventusa!

Moc Ravenoida-650 punktów mocy

Moc Nighthuntera-500 punktów mocy

Ravenoid rozłożył skrzydła i wzleciał wysoko w górę. Z jego pysku zaczęła wyłaniać się wielka,zielona kula energii. Po chwili zaczęły z niej spadać w szybkim tempie wiązki laserowe. Spadały na Nighthuntera.Jego moc spadła do 440 punktów mocy.

Jeffrey-Ha! I co?! A teraz,zestaw bojowy.

Komputer-Nebula Oxige,gotowy!

Jeffrey-Zestaw bojowy,start!

Ravenoid otoczyła świecąca poświata. Kiedy zniknęła,Zestaw bojowy połączył się z nim. Na barkach miał dwa działa,na plecach natomiast odrzutowy plecak,z którego boków wychodziły inne części,które przyczepiły się do rąk. Z ich końców,przy nadgarstach,wyrosły dwa zielono świecące ostrza.

Moc Ravenoida- 950 punktów mocy

Jeffrey –I co powiesz na to? Ha!?

Mroczny osobnik –Nie pozostaniemy wobec ciebie dłużni.

Mroczny osobnik ustawia coś w swoim mini-komputerze.

Komputer –Corrodium,gotowy!

Mroczny osobnik –Zestaw bojowy,start!

Corrodium przyczepił się do pleców Nighthuntera,a potem z jego boków wyrosła para skrzydeł. Na dole po bokach,wyrosły działa,które przyczepiły się do rąk.

Moc Nighthuntera-945 G

Jeffrey –Super moc zestawu bojowego,aktywacja! Wystrzał mgławicy!

Działa na barkach Ravenoida wystrzeliły dwie potężne wiązki energetyczne. Zmierzały ku bakuganowi Darkusa.

Mroczny osobnik –Ech...Super moc zestawu,aktywacja! Cienista fala!

Nighthunter złożył ręce,z dział wyrosły dwie kule energetyczne. Bakugan szybko rozłączył ręcę,tworząc tym samym falę uderzeniową,która zaczeła zmierzać ku Ravenoidowi. Fala zniszczyła wiązki i trafiła Ravenoida. Ten wrócił do formy kulistej. Energia Jeffreya spadła do zera.

Nagle świat zaczął się trząść. Arena zaczęła się rozpadać i jej struktura molekularna niszczyła się. Wtem na arenę wbiegli Młodzi Wojownicy-Dan,Marucho i Shun.

Dan –Co tu się dzie..Blade? Coś ty narobił!?

Blade-Dan... Dobrze cię znów widzieć.

Shun –Gadaj,co zrobiłeś!

Blade –<Chichot>...Nic nie rozumiecie? Zaczęło się... Niedługo BakuPrzestrzeń,jak i prawdziwy świat upadną. A wy będziecie ze strachem patrzyć na tą apokalipsę. Do zobaczenia...

Blade zniknał,opuścił BakuPrzestrzeń.

Marucho –Uciekajmy stąd. (do komputera) Uwaga wszyscy. BakuPrzestrzeń została uszkodzona,powtarzam,BakuPrzestrzeń został uszkodzona. Zarządzam natychmiastową ewakuację!

Shun –Szybko uciekajmy stąd! Ty też! Szybko!

Arena C2I7 została zniszczona.

Prawdziwy świat,centrum BakuPrzestrzeni.

Dan-Ciekawe,co ten Blade znów kombinuje!

Shun –Cokolwiek to jest,na pewno zagrozi nam i całemu światu.

Marucho –Musimy wezwać naszych przyjaciół i poprosić o pomoc.

Jeffrey –Ja też mogę pomóc?

Dan –Wybacz,ale to nie miejsc dla takich,jak ty. Nie chcemy,żeby coś ci się stało.

Jeffrey –Ten cały Blade nazwał mnie słabeuszem. Chcę mu udowodnić,że się myli!

Dan –No dobra,niech będzie!

Tymczasem,gdzie indziej..

??? –Dobrze się spisałeś,Blade.

Blade –Dziękuję,panie!

??? –Teraz wracaj na Ziemię i kontynuuj nasze plany! Niedługo Ziemia pokłoni się przede mną! HaHaHaHa!HaHaHaHa!!!

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki