FANDOM

Odc.1-Alarm

BakuPrzestrzeń,niesamowity wynalazek,wirtualny świat,w którym gracze Bakugan z całego świata mierzą się w pojedynkach na arenach.Ludzie zawierają tu nowe przyjaźnie,lub tworzą nowe konflikty.Z dachu wirtualnego budynku,pewien osobnik ogląda ruch na sztucznych ulicach tego wirtualnego świata.

???-Już czas....

BakuPrzestrzeń,Arena 11B'2

Gracz Ventusa-Ravenoid, Wichura Apokalipsy!

Bakugan Ravenoid zwalnia uścisk pięści i z dłoni wylatują dwa tornada.Bakugan Ventusa zaczyna się kręcić,a te dwa wiry powietrzne zaczęły latać wokoło niego.Ravenoida zakryło kolejne tornado.Trzy wiry połączyły się tworząc potężną trąbę powietrzną.Zaatakowała ona przeciwnika Ravenoida,Robakoida.

Gracz Subterry- Super moc aktywacja, Piaskowa Pułapka.

Moc Robakoida wzrosła do 440 punktów mocy.Robako-podobny Bakugan przyjął atak Ravenoida czołowo.Udało się i Bakugan Ventusa został odbity.Ravenoida otoczyła zielona energia i po chwili wrócił on do formy kulki.Ludzie na trybunach wstali i zaczęli oklaskiwać walczących.Widzowie po chwili rozpoczęli opuszczanie areny.Na trybunach siedział również mistrz BakuPrzestrzeni,Dan Kuso.Właśnie opuścił Estradę,kiedy spotkał Marucho i Shuna.Ich niepokojące wyrazy twarzy mówiły wojownikowi ognia,że coś się stało.

Dan-Cześć! Coś nie tak?

Marucho-Dan! Pojawiły się zakłócenia w BakuPrzestrzeni! Komputery szaleją i powstają wyrwy z powodu naruszenia danych. Obawiam się,że źródłem kłopotów może być Vestroia.

Dan- To na co czekamy? Ruszajmy szybko do Vestroii!!

Marucho- <porusza głową,dając znak,że się zgadza>Racja! Chodźmy do kwatery głównej!

W Kwaterze...

Marucho-Za chwilę włączę portal międzywymiarowy.Uwaga!Teraz!

Cała trójka zniknęła w smugach światła.

Na Vestroii...

Dan-Co do....

Shun-O rany....

Marucho-C-c-co t-t-to j-jest?

Przed trójką przyjaciół ukazał się krajobraz Vestroii...ale nie ten,którego widzieli po raz ostatni.Tym razem wszystko było zniszczone.Nigdzie nie było widać Bakuganów,żadnej żywej duszy. Dan,Shun i Marucho zaczęli iść naprzód.

Marucho-Hej! A to co?

Przed nimi stała wielka metalowa kopuła.Wokół znajdowało się sześć wież.Na każdej wypalone były znaki-symbole domen. Wojownicy podeszli bliżej.Zauważyli dwóch strażników.Kiedy Marucho i Dan zastanawiali się jak ich ominąć,Shun zauważył wylot,przez który można przejść.Tak też zrobili.Wkrótce dostali się do środka.Kryjąc się przed strażnikami i plątając się między korytarzami,przyjaciele odnaleźli wielkie wrota.Ciekawi pomieszczenia za nimi otworzyli je.Była to wielka komnata.Bardzo zdobiona.Na środku stał tron,na którym siedział Gundalianin.Ubierał się w czarne szaty,a kaptur zasłaniał jego oczy.

Gundalianin-Kim jesteście i co tu robicie?

Dan-Chcemy spytać o to samo!

Gundalianin-HeHe!Pewnie chodzi o zanik Bakuganów,mam rację? Nic wam nie powiem.Nie przed pojedynkiem!

Dan-Zgadzam się!Dawaj!

Gundalianin-Niech będzie!

Dan-Karta Otwarcia,start!

Dan-Bakugan,bitwa!Inferno Dragonoid!

Gundalianin-Bakugan,bitwa! Terror Occultor!

Przed Dragonoidem powstał wielki mechaniczny cyborg z jednym,ciemno-zielonym okiem.Dzierżył w dłoni wielką kosę.'Należał do domeny Darkusa.

Gundalianin-Super moc,aktywacja! Oko Łowcy!

Oko Occultora zmieniło kolor na czerwony.Kosa złożyła się i po chwili była już blasterem.Bakugan Darkusa' wystrzelił w kierunku Dragonoida.

Dan-Synteza Super mocy,aktywacja! Super Nova! Super moc,aktywacja! Galaktyczny Wybuch!

Moc G Drago wzrosła do 800. Smoko-podobnego Bakugana otoczyły płomienie. Dragonoid otworzył paszczę,a z niej wyleciała wiązka ognia.Wiązki też wyleciały z rąk Bakugana. Ogniste wiązki połączyły się i stworzyły ognisty płomień,który odbił strzały z blastera.Potem uderzył w Occultora.Bakugan Darkusa wrócił do formy kulki,a pasek energii Gundalianina spadł do 45 %.

Gundalianin-Grrr. Karta otwarcia start! Bakugan,bitwa!Naprzód Occultor!

Dan-Bakugan,bitwa! Atakuj,Drago!

Po chwili oba bakugany stały naprzeciw siebie. Moc G Drago-600,Moc G Occultora-również 600.

Dan-Super moc,aktywacja! Piekło Pyrusa!

Dragonoid zaczął płonąć.Otoczyła go rubinowa aura. Wzbił się w powietrze,by po chwili zacząć spadać wprost na Occultora.

Gundalianin-Karta otwarcia,start! Nalot Darkusa!

Z nieba nadleciały purpurowe wiązki.Trafiły one Dragonoida,który upadł!

Dan-Grr! Potrójna super moc,aktywacja! Galaktyczny Wybuch + Ogniste Ostrze + Rycerz Smoka!

Dragonoida otoczyła krwiście czerwona aura.W jego lewej dłoni pojawił się miecz,natomiast w drugiej tarcza.Na jego torsie pojawił się pancerz.Jego skrzydła zaczęły płonąć.Dragonoid zaczął przeraźliwie ryczeć.Po chwili już był przy Occultorze.Jednym cięciem pozbawił go kosy.Machnął skrzydłami,co stworzyło falę ognia,która zaczęła lecieć w stronę Bakugana Darkusa.Occultor nie zdążył wykonać uniku. Kiedy dym opadł,Bakugana Gundalianina już nie było.Pasek energii wojownika Darkusa zniknął.Gundalianin przegrał! Nagle coś wybuchło.Ogłoszony został alarm,a wszyscy znajdujący się wewnątrz zaczęli uciekać-łącznie z Danem i jego przyjaciółmi.Udało im się zbiec. Po chwili Marucho teleportował ich na ziemię.Nie wiedzieli,że byli obserwowani. Tajemnicza postać w czarno-szarej szacie,powiewającej na wietrze stał na klifie i patrzył na całe widowisko.Jego twarz zasłaniała mroczna jak on maska,która skrywała tajemniczą twarz osobnika.

Osobnik- Czas nadszedł...

Koniec