FANDOM

Krosan jest potężnym Kryształowym Bakuganem i sługą Zaxolira. Po śmierci swojego mistrza miał zostać Legendarnym Bakuganem domeny Kryształowej.

Informacje Edytuj

Krosan jest połączeniem dwóch bakuganów, które były jednymi z pierwszych Kryształowych Bakuganów, Maxtera i Zgareno. Maxter był jaszczurką z wielkim rogiem na głowie, a Zgareno - smokiem. Krosan jest bezlitosnym wojownikiem, którego celem jest pokonanie wszystkich Legendarnych Bakuganów i przeniesienie ich do swojego mistrza, Zaxolira. Jest bardzo pewny siebie, więc jest wściekły, gdy któryś z bakuganów Młodych Wojowników go pokona, gdyż mieli oni prawie trzykrotnie mniej punktów mocy. On i Zumtor potrafią łączyć się z Satzaronami.

Anime Edytuj

Pierwszy raz, Krosan pojawił się pod koniec 12 odcinka Mocy Vestalii. Chciał odzyskać Kryształowe Bakugany.

W 13 odcinku, walczył z Zephar Dragonoidem, Ultra Hydranoidem, Wave Preyasem, Magnet Tigrerrą, ToporoGoremem i Ingram Wiatru. Pokonał ich i przejął Ingram.

W 15 odcinku, walczył z Drago, używając Ingram. Udoskonalił jej supermoce i przejął Dragonoida.

W 16 odcinku, walczył używając Drago i Ingram przeciwko Tigrerrze i Hydranoidowi. Został niestety pokonany, ponieważ stracił 2 bakugany, a otrzymał tylko jednego.

W 17 odcinku, walczył przeciwko Preyasowi. Gdy przegrał pierwszą runde, oszalał i prawie zniszczyłby Preyasa, gdyby nie zatrzymał go Zaxolir. Bakuganowi Marucho udało się uciec.

W 18 odcinku, Krosan zdziwił się, gdy Hydranoid oparł się hipnozie.

W 19 odcinku, walczył z Omega Hydranoidem. Przegrałby, gdyby nie pomoc Zaxolira.

W 21 odcinku, używał Zumtora w walce przeciwko Pyra Dragonoidowi, Akwa Preyasowi, Platynowej Tigrerrze, Dzikiej Ingram, Magma Goremowi oraz później także Omega Dragonoidowi. Przegrał.

W 22 odcinku, po przegranej walce Zumtora sam zaczął walczyć. Użył CyberZbroji Semtroka. Pokonał wszystkie bakugany próc Omega Hydranoida. Nie miał żadnej siły po tej walce, i zginął od Ultimate Ability Hydranoida.

Supermoce Krosana Edytuj

  • Kryształowy Szok: Zabiera 3000 punktów mocy każdemu przeciwnikowi i dodaje 6000 punktów mocy do Krosana.
  • Miażdżąca Furia: Przenosi 3000 punktów mocy z każdego przeciwnika do Krosana.
  • Armata Krzyształowego Ognia: Dodaje 3000 punktów mocy Krosanowi.
  • Wielka Armata Kryształowego Smoka: Dodaje 10000 punktów mocy Krosanowi.
  • SuperZniszczenie
  • Płomieniste Światło
  • Kryształowy Smok
  • Zakazany Cios
  • Zamrożenie: Zatrzymuje przeciwnika w miejscu.
  • Odbicie Mocy
  • Ostateczna Reakcja

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Wielka Moc: Dodaje 6000 punktów mocy Krosanowi.
  • Giga Moc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki