FANDOM

„Kim ja jestem, JA JESTEM ZAKAZANYM PŁOMIENIEM!!! Tym który pokonał miliony smoków i stał się Ludzkim i Smoczym Królem.”— Król smoków do BakuGalaxy

Król Smoków – jest nieznanym z imienia człowiekiem, który włada Domeną Śmierci.

Historia Edytuj

KingDragon.jpg

Król Ludzi

Król Smoków był niegdyś Królem Ludzi, który był niezwykle mądry ale i okrutny. Oszukany przez swoich podwładnych trafił do Vestroi gdzie w najmroczniejszych zakamarkach tego świata zgłębił wiedze nad mocą Dragonoidów i pojął Domene Śmierci.

Wybił połowe populacji Dragonoidów, a tym, którym odebrał moc stały się bakuganami Domeny Kryształowej. Dzięki tej mocy pojął potęge do zmiany w Czarnego Dragonoida z którym nie mógł się mieżyć najpotężnieszy z uwczesnych Bakuganów. Tak stał się Królem Smoków i Królem całej Vestroii.

Moce i umiejętności Edytuj

Domena Śmierci – podstawowa moc Króla Smoków. Polega na zabieraniu energii życiowej wszystkiemu dzięki temu Król Smoków czerpie nie zwyciężoną moc.

  • Zbroja Ludzkiego Króla
    ZbrojaKróla.jpg

    Zbroja Ludzkiego Króla

    - potężna moc Króla Smoków. Za pomocą zebranej mocy od innych Dragonoidów stworzył Zbroje z Czarnej Stali. Stali nie mogła przeciąć nawet najpotężniejsza broń, a wszystkie Super Moce Dragonoidów były nie skuteczne z poruwnaniu z taką mocą. Gdy jest w zbroi może używać niektórych ataków swojej Smoczej Wersji.
KingDragonHuman.jpg

Król Smoków

Czarny Królewski Smok
– jest to jego forma Bakugan. Jest w niej ogromnym Czarnym Smokiem o mocy jeszcze większej od 1000000 Dragonoidów, które zabił.
Super Moce Edytuj
  • Ryk Śmiercionośnego Smoka
  • Szpon Smoka Śmierci
  • Czarna Pięść Śmiercionośnego Smoka
  • Cięcie Smoka Śmierci
  • Koliber Czerni
  • Moc Zniszczenia
  • Napęd Śmierci

Dziesięć Płomieni które popielą wszystko Edytuj

Król Smoków stworzył Dziewięć Płomieni, którymi władał po mistrzowsku. Sam był zaś Dziesiątym Płomieniem, który jest Płomieniem Zakazanym. Jak do tąd nigdy nie został użyty, ale wiadomo, że wszystkie płomienie sa mu posłuszne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki