FANDOM

Aktualnie nie żywy Kortez, pierwszy mistrz Seta i wielu innych zapomnianych wojowników. Walczył z Mag Melem tyle razy, że powłoka złoczyńcy została zniszczona a teraz próbuje zgromadzić moc, by ją odnowić.

Jednym z jego zaciekłych wrogów był Meta Mechtavius.

Wygląd Edytuj

Krotez nosi tylko czarną koszulkę z rękawami do łokci. Na ciele ma wiele wypalonych run, które wspomagały go w walce z Mag Melem. Na szyi miał zawieszony potężny amulet dzięki któremu pochłaniał moc ze wszystkiego co go tylko otaczało. Czasem pojawiały mu sie skrzydła. Kortez miał dosyć długie włosy, na oczach miał ścięte białko. Przy pasku nosił zazwyczaj szablę.

Walka z Mag Melem Edytuj

Kortez gdy tylko po raz pierwszy spotkał Mag Mela zaczął z nim walczyć, w tym celu zdobył potężny amulet bez nazwy, później jednak nazwany przez jego uczniów amuletem Korteza. Za jego pomocą zawsze pokonywał Mag Mela o włos. W jego ostatniej walce był niezwykle zdesperowany, Meg Mel zniszczył już kilka wymiarów goniąc go, Kortez wessał moce Rdzenia Vesrtoi, Świętej kuli, jego mechtoganów, a gdy osiągnął wystarczającą moc cisną nią w Mag Mela i Razenoida, którzy nie wytrzymali i rozrecieli się, jednak fizyczna powłoka Korteza również nie wytrzymała, gdyż zbyt szybko przyjmował coraz więcej mocy. Jego ciało pękało, aż rozpadło się całkowicie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki