FANDOM

Kevin, szerzej znany jako Hulk – główny antagonista serii BakuBlade i Bakugan: Czas Zemsty. Walczy głównie z pomocą swojego partnera - L-Drago - jak również Cerberusem.

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Jako Hulk ma długie, brązowawe włosy z końcami koloru blond i oczy nieznanego koloru, gdyż nigdy nie był pokazany bez maski. Nosi maskę o krwistoczerwonych "wizjerach" wykonanych z tworzywa sztucznego lub szkła, przy czym na prawym elemencie maski widoczny jest charakterystyczny, biały smok przypominający L-Drago.

Nosi jasnoczerwony (rzadziej - biały) płaszcz z specjalnymi paski, na których umieszczono guziki, choć do pasa jest rozpięty. W talii, jeśli przyjrzeć się dokładnie, można zobaczyć część niebieskiej koszuli i dwa pasy o okrągłej klamrze. Hulk nosi również jasnofioletowe spodnie, a także buty z małymi obcasami. Na butach znajdują się paski, podobne do tych na płaszczu, do których przymocowane są sprzączki.

Jako Kevin ma krótsze, lecz również brązowawe włosy i srebrne oczy. Ubiera się w błękitno-czarne podkoszulek okryty złotawym materiałem, ciemne spodnie i czarne buty.

Charakter Edytuj

Jako Hulk jest pewny siebie. Jest bezwzględny i nigdy się nie poddaje, co pokazał w walce z Leonem w serii BakuBlade. By zdobyć wielką moc był gotowy poświęcić swoje ciało (rozpłynął się w ostatnim odcinku ww. serii). W serii Czas Zemsty, np. w pierwszym odcinku widać również, że gardzi swoimi przeciwnikami.

Jako Kevin jest wojowniczy, chwilami wręcz agresywny. Ma obsesje na punkcie wygrywania i wpada w furię jeżeli przegra.

Anime Edytuj

Pierwszy raz w 6 odcinku serii BakuBlade, jednakże pojawia się również w Bakugan: Czas Zemsty od jej pierwszego odcinka. W 21 odcinku przestaje być Hulkiem.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj