FANDOM

Kazuron jest głównym złym bohaterem serii Bakugan: Moc Vestalii.

Informacje Edytuj

Kazuron jest okrutnym i mściwym władcą. Gdy dowiedział się o śmierci swojego brata, był gotów zrobić wszystko, by go pomścić. Kazuron ma rude włosy i długie wąsy.

Anime Edytuj

W 1 odcinku Mocy Vestalii, Wojownicy oglądali transmisję nagraną przez Kazurona.

W 2 odcinku, Kazuron walczył przeciwko wojownikom, razem z Trybanem i Sezarem. Gdy wojownicy użyli BakuNano, mechaniczne Bakugany przegrały.

W 3 odcinku, była kontynuowana część planu Kazurona. Próbowano zmienić bakugany wojowników na mechaniczne, lecz to się nie powiodło.

W 5 odcinku, Kazuron kazał Gundaliańce zahipnotyzować Spectrę.

W 8 odcinku, Kazuron złapał w zasadzkę Spectrę i Alice. Zaczeli walczyć, a w połowie bitwy wojownik Darkusa przeszedł na stronę Kazurona i pokonał Alice.

W 9 odcinku, po porażce Vestalian pojawił się Kazuron i reszta jego armii i zaatakowała wojowników.

W 10 odcinku, Kazuron prawdopodobnie walczył z wojownikami, jednym Młodym Wojownikiem i jednym z Ruchu Oporu. Wszystkie bakugany Ruchu Oporu zostały przejęte.

W 11 odcinku, zbiegł z pałacu, gdy ten został zaatakowany przez Zephar Dragonoida.

W 12 odcinku, walczył z Danem Kuso. Walka nie miała rozstrzygnięcia, bo pod koniec bitwy pojawił się Krosan.

W 13 odcinku, Kazuron próbował pokonać Krosana, lecz nie dał rady.

W 14 odcinku, przyglądał się pojedynkowi Wojowników i Albasa. Był wściekły, gdy potężny Magnetix został pokonany.

W 18 odcinku, wszyscy Vestalianie walczyli przeciwko wszystkim Młodym Wojownikom poza Alice. Pierwszą rundę przegrali Vestalianie, a w drugiej wszystkich bakuganów użył sam Kazuron. Próbowano wyewoluować bakugany Ruchu Oporu, lecz Legendarne Bakugany przejeły ich moc i same ewoluowały.

W 20 odcinku, gdy Albas zemdlał po 1 rundzie, bakugany przejął Kazuron i walczył przez 2 rundę. Przegrał.

Bakugany Edytuj

Pojedynki Edytuj

Kazuron jest fatalnym wojownikiem. Wszystkie swoje zwycięstwa, podobnie jak jego brat, uzyskuje z powodu silnych bakuganów. Jednak, gdy traci tą przewagę, przegrywa.

Pojedynek Wynik
Młodzi Wojownicy (razem z Trybanem i Sezarem) Porażka
Alice (razem ze Spectrą) Zwycięstwo
(prawdopodobnie) przeciwko dwójce wojowników Zwycięstwo
Dan Kuso Nierozstrzygnięta
Wojownicy (z resztą Vestalian) Porażka
Ruch Oporu (po omdleniu Albasa) Porażka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki