FANDOM

Katchamand(czasem Katschamand) - jest starożytnym demonem, który przebywa w ludzkim świecie dłużej niż Apocalipsus. Jest niezwykle przebiegły i manipuluje z łatwością manipuluje. Katshamand jest samotnikiem i nie ma bakugana do walki. Posiada on zdolność wchłaniania pokonanych przeciwników, którą uwielbia używać.

Wygląd Edytuj

Przypomina on człowieka o karmazynowym kolorze skóry. Ma kozią bródkę sięgającą aż do końca szyi. Z głowy wyrastają mu dwa rogi o wielkości około przedramienia. Oczodoły wyglądają trochę jak u dziecka 10 letniego. Często można zauważyć u niego prymitywny, szyderczy uśmieszek. Jego jedynym ubraniem są spodnie, dlatego często nadziewa się na kawałki szkła. Jest dobrze zbudowany, jednak jego mięśnie nie wykraczają specjalnie poza wygląd człowieczeństwa. Używa iluzji, aby ludzie bez wyczucia na moc widzieli go jako biznesmena.

Charakter Edytuj

Katschamand jest niezwykle przebiegłym niższym ifrytem. Świetnie wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności. Potrafi bez problemu użyć zalet przeciwników przeciw nim samym. Potrafi współpracować, wtedy i tylko wtedy, gdy będzie miał z tego jakąś korzyść, a współpraca będzie krótka. Nieraz wykorzystuje nieuwagę, albo za pomocą iluzji zapędza w pułapkę.

Moce Armagedonu Edytuj

Jako demon Katschamand jest stale w Trybie Armagedonu i posiada 2000U i 10U spotkaniowych

  • Logarytm Ciemności: Odejmuje 1000U przeciwnikowi
  • Zapora Zła: Za 1U spotkaniowe blokuje atak przeciw niemu

Spotkaniowe moce Edytuj

  • Demonic Command: Za 1U spotkaniową wchłania przeciwnika, który ma mniej U niż on

Więcej z Fandomu

Losowa wiki