FANDOM

Karta Pola Bitwy (czasami nazywana Zaawansowaną Kartą Otwarcia) to specjalny rodzaj Karty Otwarcia.

Informacje Edytuj

Karty Pola Bitwy pojawiły się one dopiero w serii Bakugan: GammaTranidium. Powstały w trakcie dwóch wielkich wybuchów w walce Pyra Dragonoida i Nagi Mocy które zwiększyły moc wszystkich bakuganów stukrotnie i wysłały wiele nowych, czystych bakuganów prosto do KreZah, razem z tymi Kartami.

Karty Pola Bitwy różnią się od zwykłych Kart Otwarcia, każda tworzy specjalne pole, nad którym może panować jej właściciel. Najczęstszą z nich, jest karta labiryntu. Karty Pola Bitwy są praktycznie niezniszczalne, jedynie moc przywoływująca Mechtogana Titana może ją anulować, lecz wtedy nie można już go użyć.

Rodzaje Kart Pola Bitwy Edytuj

  • Karta Labiryntu - Wytwarza Labirynt. Właściciel może poruszać jej ścianami, a także wytworzyć w ich miejsce specjalne pole, odbijające atak.
  • Karta Lustra - Tworzy kilkupiętrowe pole, przez które właściciel widzi wszystko, jak przez lustro.
  • Wysoka Karta - Karta unosi się w powietrze. Wyjątkowo, można ją zniszczyć, lecz każdy bakugan, który nie lata może spaść, przez co od razu przegrywa.
  • Karta Portalu - Na polu pojawia się mnóstwo portali, każdy przenosi do innego z nich.
  • Karta Pułapka - Każdy bakugan zostaje zamknięty w celi. Łatwo zniszczyć każdą z nich, ale minutę po zniszczeniu, pojawia się nowa, silniejsza.
  • Ciężka Karta - Zwiększa grawitacje tak, żeby bakugan właściciela mógł na niej wytrzymać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki