Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Karta Pola Bitwy

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Karta Pola Bitwy (czasami nazywana Zaawansowaną Kartą Otwarcia) to specjalny rodzaj Karty Otwarcia.

Informacje Edytuj

Karty Pola Bitwy pojawiły się one dopiero w serii Bakugan: GammaTranidium. Powstały w trakcie dwóch wielkich wybuchów w walce Pyra Dragonoida i Nagi Mocy które zwiększyły moc wszystkich bakuganów stukrotnie i wysłały wiele nowych, czystych bakuganów prosto do KreZah, razem z tymi Kartami.

Karty Pola Bitwy różnią się od zwykłych Kart Otwarcia, każda tworzy specjalne pole, nad którym może panować jej właściciel. Najczęstszą z nich, jest karta labiryntu. Karty Pola Bitwy są praktycznie niezniszczalne, jedynie moc przywoływująca Mechtogana Titana może ją anulować, lecz wtedy nie można już go użyć.

Rodzaje Kart Pola Bitwy Edytuj

  • Karta Labiryntu - Wytwarza Labirynt. Właściciel może poruszać jej ścianami, a także wytworzyć w ich miejsce specjalne pole, odbijające atak.
  • Karta Lustra - Tworzy kilkupiętrowe pole, przez które właściciel widzi wszystko, jak przez lustro.
  • Wysoka Karta - Karta unosi się w powietrze. Wyjątkowo, można ją zniszczyć, lecz każdy bakugan, który nie lata może spaść, przez co od razu przegrywa.
  • Karta Portalu - Na polu pojawia się mnóstwo portali, każdy przenosi do innego z nich.
  • Karta Pułapka - Każdy bakugan zostaje zamknięty w celi. Łatwo zniszczyć każdą z nich, ale minutę po zniszczeniu, pojawia się nowa, silniejsza.
  • Ciężka Karta - Zwiększa grawitacje tak, żeby bakugan właściciela mógł na niej wytrzymać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki