FANDOM

Jura lub inaczej zwany Wojownik Gwiazd Jura. Niezwykle silny wojownik oraz gracz bakugan.

Historia Edytuj

Jura grał w Bakugan od 5 roku życia. Po tym jak jego rodzice zginęli w wypadku Jura spotyka Huntera. Jura stał się najlepszym graczem i przez ponad 3 lata zajmował 1 miejsce w rankingu. Jednak uznał, że skoro jest mistrzem do postanowił nauczyć się nowych zdolności. W wieku 11 lato odkrywa w sobie moc telekinezy, a w wieku 15 opanował walkę mieczem i ładowania go energią.

Wygląd Edytuj

Jura jest wysokim, brązowo okim chłopakiem z krótki sterczącymi włosami. Zazwyczaj ubiera się w czerwoną podkoszulkę na, krótki rękaw na to białą koszulę i naszyjnik. Do tego niebieskie spodnie.

Osobowość Edytuj

Jura mimo iż należał do Władców Mroku to nie był im posłuszny. Dołączył do nich by znaleźć godnego siebie przeciwnika. Na ogół jest cichy spokojny i opanowany.

Bakugany Edytuj

  • Hunter- strażniczy bakugan. Jura nigdy nie grał żadnym innym bakuganem.

Zdolności Edytuj

Gra bakugan Edytuj

Jura jest bardzo dobrym graczem. Zajmował pierwsze miejsce w rankingu. Jego poziom zdolności jest wystarczająco duży by zajmować najlepsze miejsca w BakuGalaxy.

Szermierka Edytuj

Jura bardo dobrze posługuje się walką mieczem. Jest szybki i zwinny. Oprócz podstawowych zdolności Jura potrafi naładować swój miecz energią przez co jego cięcia są bardzo niebezpieczne.

Telekineza Edytuj

Jura wykazuje zdolności telekinetyczne. Jak uznaje jest to dość przydatna moc jednak bardzo po tym boli głowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Uwielbia rzeczy słone
  • Uznaje BakuGalaxy za godnych siebie.
  • Nie lubi Darkmana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki