Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Infinity Dharak

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zniszczę wrogie Bakugany Vestalii!
―Dharak
Infinity Dharak (pol. Nieskończony Dharak, znany również jako Infinity Dharaknoid) – bakugan Darkusa posiadający zdolność zmiany domeny; strażniczy bakugan Oskara Swifta w serii Inwazja na Gundalię, Kronika Wojowników, Czas Zemsty, Powrót Rycerzy Zamkowych i W sieci Mroku. Posiada superformację zwaną Infinity Dharakiem Destroyerem.

Informacje Edytuj

Anime Edytuj

Pierwszy raz, widzimy Infinity Dharaka w 4 odcinku Inwazji na Gundalię, gdzie walczył, razem z Destruction Heliosem, przeciwko Magma Dragonoidowi. Walka nie miała zwycięzcy, gdyż wybuch w walce pokonał wszystkie trzy bakugany i zniszczył jego cyfrową kopię. Prawdziwy Dharak Nieskończoności pojawił się w 5 odcinku ww. serii.

W 16 odcinku próbuje powstrzymać Magma Zenthona Tytana, który wymknął się spod kontroli i zwariował. W 18 odcinku ćwiczył w Wirtualnej Strefie Ćwiczeń Bojowych.

Supermoce Infinity Dharaka Edytuj

  • Rozwałka Darkusa: Przenosi z przeciwnika na Dharaka 1000 punktów mocy.
  • TurboDziało Ducha: Chroni Dharaka przed atakami aż do końca bitwy, jeśli ktoś nie anuluje tej supermocy. Jeśli zostanie anulowana, redukuje poziom mocy przeciwnika do 0.
  • Ognista Walkiria: Dodaje Dharakowi 450 punktów mocy (Pyrus).
  • Świetlisty Smok: Wyrównuje poziomy mocy, po czym przeciwnik traci 500 punktów mocy (Haos).
  • Boomix Aquosa: Klonuje Dharaka, po czym dodaje każdemu klonowi 550 punktów mocy. (Aquos)
  • Skalna Potęga: Dodaje Dharakowi 2000 punktów mocy. (Subterra)
  • Kometa Ventusa: Przenosi z przeciwnika na Dharaka 1500 punktów mocy i chroni go przed atakami przeciwnika.
  • Doładowanie Exodusu: Dodaje Dharakowi 5000 punktów mocy.
  • Labolt: Dodaje Dharakowi 450 punktów mocy i paraliżuje przeciwnika, tym samym nie pozwalając mu użyć kolejnych supermocy.
  • Zagłada Darkusa: Redukuje poziom mocy przeciwnika do 0.

Syntezy supermocy Edytuj

  • ​Turbinowa Bomba: Przenosi z przeciwnika na Dharaka 8000 punktów mocy.

Infinity Ability Card Edytuj

  • Nieskończony Podmuch/Podmuch Nieskończoności: Dodaje każdemu bakuganowi w drużynie Dharaka 3000 punktów mocy.[1]
  • Czarny Spartablaster: Dodaje Dharakowi 50 jednostek (4250 punktów mocy) i tyle samo odejmuje przeciwnikowi.
  • Zakazany Trójząb Ciemności: Każdy bakugan Darkusa uczestniczący w bitwie otrzymuje podwojony bonus z karty otwarcia oraz 5000 punktów mocy.[2]

Ultimate Ability Edytuj

  • Extremum Nieskończoności: Poziom mocy przeciwnika spada do podstawowego, niweluje wszystkie mechanizmy obronne przeciwnika i dodaje Dharakowi 25 000 punktów mocy.

Ultimate Ability II Edytuj

  • Superdoładowana Wibracja: Poziom mocy przeciwnika spada do podstawowego, po czym traci dodatkowe 2500 punktów mocy, a Infinity Dharak zyskuje 85 000 punktów mocy.[3]

Supermoc Absolutu Edytuj

  • Demon siły Darkusa: Przenosi z przeciwnika na Dharaka wszystkie punkty przeciwnika.
  • Hiperstrzał: Dodaje każdemu z drużyny Infinity Dharaka 10 000 punktów mocy.

Ciekawostki Edytuj

  • Infinity Dharak jest pierwszym bakuganem, który użył Infinity Ability Card.
  • W jednej z jego supermocy jest nazwa Zestawu Bojowego Linehalta, Boomixa.
  • Infinity Dharak jest pierwszym bakuganem, w seriach Bakugan: Inwazja na Gundalię i Bakugan: Kronika Wojowników, który zmienił poziom mocy bez ewolucji.

Przypisy Edytuj

  1. Nazywana jest również Podmuchem Nieskończoności.
  2. Ta karta działa, gdy na polu walki znajdują się bakugany domeny Darkus (np. Dharak, Linehalt i Hydranoid).
  3. Po tej supermocy może nastąpić dwukrotne ewoluowanie Dharaka.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki