FANDOM

Hollow Bakugan – rodzaj bakuganów z poza czasu, określa się też tą nazwą dusze bakuganów oraz pare innych. Hollow Bakugany można podzielić na rodzaje:

Pozaczasowe Edytuj

Bakugany z wymiaru Pozaczasowego. Są to bakugany nieśmiertelne, posiadające często umiejętności takie jak teleportacja, władanie czasem czy własny wymiar. Jeśli jakimś cudem Wymiar Czasu został zniszczony to tylko bakugany tego typu by przeżyły. Jednak nie można tymi bakuganami walczyć (wyjątek - Dark Moon Tara), nie mają swojej formy kulistej.

Duchowe Edytuj

Są to duchy nieżywych bakuganów, które jakimś cudem nie umarły "do końca". Są przezroczyste i nietykalnie. Nie czują bólu ani żadnych emocji. Żywią się energią pozostałą po walkach. Mogą je zobaczyć tylko bakugany. Nie mają swojej formy kulistej ani nie można nimi walczyć. Nie posiadają żadnej mocy.

Półduchowe Edytuj

Są to duchy nieżywych bakuganów, które jakimś cudem nie umarły "do końca". Od Duchowych różnią się tym że nie są przezroczyste i można je dotknąć, jednak tak samo jak Duchowe nie czują bólu ani emocji, ani nie nadają się do walki. Żywią się energią pozostałą po walkach. Mają swoją domenę i mogą używać mocy tych domen.

Negatywne Edytuj

Są to bakugany powstałe z negatywnej energii. Mają te same cechy, co zwykłe bakugany, jednak żywią się one negatywną energią.

Pozytywne Edytuj

Są to bakugany powstałe z pozytywnej energii. Mają te same cechy, co zwykłe bakugany, jednak żywią się one pozytywną energią.

Ludzkie Edytuj

Są to ludzie zmienieni w bakugana lub połączeni z nim na zawsze. Często, z powodu nawet małego przeciążenia moc,y umierają. Nie mogą łączyć się ze zestawami, BakuNano i innymi urządzeniami. Zazwyczaj nie potrzebna im jest pomoc innego człowieka.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynymi Hollow Bakuganami na Ziemii są bakugany Negatywne, Pozytywne, Półduchowe, Ludzkie i Dark Moon Tara. Resztę można spotkać w Vestroii, Wymiarze Czasu lub w Równoległych Wymiarach.
  • Wszystkie, oprócz poza czasowych, żyją tylko 100 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki