FANDOM

Granite Genesis – ewolucja Hype Genesisa, bakugan Oskara Swifta.

Informacje Edytuj

Z wyglądu przypomina wcześniejsze wariacje, jednak się różni od nich całkowicie kolorem. Jego kolory to odcienie od czarnego do białego, z fioletowymi stopami i niebieskimi oczami i kryształem na piersi.

Jest także znacznie silniejszy od poprzednich ewolucji. Bez najmniejszego problemu sobie poradzi z większością żyjących bakuganów. Mimo to, jego podstawowy poziom mocy, w porównaniu do wcześniejszych wariacji jest bardzo niski (2 jednostki), a jest to spowodowane poprzez fakt, że Genesis był zamrożony w skale w Himalajach i wchłaniając związki granitu oraz kumulując energię, przy jego wyciągnięciu ze skały ewoluował.

Supermoce Granite Genesisa Edytuj

  • Arlesis Darkusa: Anuluje supermoce przeciwnika i uniemożliwia ich dalsze używanie.
  • Granitowe Uderzenie: Odejmuje przeciwnikowi 75% jego poziomu mocy.
  • Zagłuszacz: Genesis wysyła elektromagnetyczną falę która zakłóca wszelkie urządzenia pomagające w przeliczaniu mocy, nadpisuje rejestr mechanicznych bakuganów co doprowadza do ich przeciążenia (dotyczy także cyborgów), blokuje działanie Zestawów Bojowych, BakuNano, anuluje z bitwy Mechtogany i Battle Suity. W przypadku Colossusów Genesis pochłania ich cały poziom mocy.
  • Pięść Sprawiedliwości: Anuluje kartę otwarcia i resetuje poziom mocy przeciwnika do bazowego poziomu.
  • Płonące Tornado: Przenosi z przeciwnika do Genesisa 3 jednostki.
  • Płonący Smok: Dodaje Genesisowi 4 H.
  • Weneckie Odbicie: Genesis absorbuje supermoc przeciwnika i zwraca jej uderzenie z podwojoną siłą.
  • Studnia Hexadosa: Genesis absorbuje cały poziom mocy jednego z bakuganów po jego stronie na polu bitwy.
  • Tarcza Hadesu: Tworzy tarczę chroniącą Genesisa przed efektami supermocy przeciwnika.
  • Wyrównanie: Obniża poziom mocy przeciwnika do bazowego poziomu mocy Genesisa.
  • Lisia Podmiana: Zamienia poziomy mocy.

Synteza Supermocy Edytuj

  • Strzała Nieskończoności: Odejmuje przeciwnikowi 20 H.

Moce Absolutne Edytuj

  • POZIOM 1 Absolutna Nawałnica: Każdemu bakuganowi na polu bitwy (z wyjątkiem Genesisa) odejmuje moc w tempie 10.000 G na sekundę.
  • POZIOM 2 Granitowa Demolka: Wyłącza z bitwy każdego bakugana przeciwnika, który ma domenę inną niż Darkus i potraja Genesisowi siłę supermocy.
  • POZIOM 3 Super Saiyan: Dodaje Genesisowi 500 jednostek.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie działają na niego efekty z zakazanych supermocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki