FANDOM

Giant Aviator – ewolucja Aviatora; bakugan Macieja Terry

Informacje Edytuj

Wygląd Edytuj

Wyglądem przypomina nieco poprzedniego Aviatora. W Sztucznym Super Trybie jest srebrny z brązową aurą, natomiast w Idealnym Trybie jest złoty z nieco ciemniejszą aurą.

Bonusy Giant Aviatora Edytuj

  • Jako iż to Bakugan defensywny, otrzymywane obrażenia w walce wręcz spadają o 200 punktów mocy a w atakach z dystansu o  50 punktów mocy.

Supermoce Giant Aviatora Edytuj

  • Mniej Niż Zero: Pozwala bakuganowi osiągnąć -100.000 punktów mocy, koszem 100 punktów mocy
  • Proste Zwycięstwo: Zmniejsza maksymalną ilość G przeciwnika do 125% jego początkowej mocy kosztem 500 punktów mocy
  • Zatruty Pocisk: Zadaje 250 punktów mocy obrażeń, a z każdym ruchem przeciwnika jego moc zmniejszą się o 250 punktów mocy więcej (np -250 punktów mocy, -500 punktów mocy, -750 punktów mocy, -1000 punktów mocy itd.)
  • Obronna Aura: Dodaje 2000 punktów mocy wszystkim sojusznikom.
  • Tarcza ziemi: zmniejsza obrażenia zadawane Aviatorowi o 1000 punktów mocy, dodaje Aviatorowi 1500 punktów mocy i nieznacznie zmniejsza prędkość ruchów.
  • Kamienna Włócznia: zwiększa podstawowe zdolności bojowe Aviatora i dodaje 1000 punktów mocy.
  • Antyregeneracja: Blokuje możliwość regeneracji i odejmuje wrogiemu bakuganowi 800 punktów mocy.
  • Powietrzna skała: Pozwala latać bakuganowi "w ziemi" i dodaje mu 2500 punktów mocy
  • Kamikaze: Aviator jest podatny na atak o 50% więcej, lecz zadaje 50% więcej obrażeń.

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Diamentowa karta: Uniemożliwia zablokowanie karty supermocy wyrzuconej w poprzednim ruchu i następnym.
  • Stalowy Miecz Smoka Ziemi: pozwala na użycie wszystkich Super mopcy jednocześnie wzmacniając je o 150 punktów mocy.
  • Zbroja Tengami: Zwiększa Super Moc Aviatora o 50%.

Specjalne moce Giant Aviatora Edytuj

  • Absolutna Subterra: Moc Ziemi: pobiera 3/4 punktów mocy przecwinika.
  • Zniszczenie Subterry: osłabia wszystkie bakugany o połowe jeżeli nie mają domeny subterry.
  • Moc Apokalipsy Ziemi: pobiera moc z ziemi, dzięki czemu wzmacnia Super Moce, oraz dodaje 1000 jednostek.
  • Podziemna śmierć: Aviator "lata w ziemi", blokuje powrót bakugana przeciwnika, wciąga go pod ziemię, a bakugan umiera, dusząc się w męczarniach.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego poziom mocy bardzo szybko wzrósł, ponieważ dostał moc Absolutu
  • Bardzo słabo celuje na dystans.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki