FANDOM

Fūton (element wiatru) – domena reprezentująca wiatr i powietrze, tak samo jak Ventus. Ponadto panuje nad wszystkimi gazami w powietrzu oraz potrafi zmienić ich stężenie w nim.

Informacje Edytuj

Legendarnym strażnikiem tej domeny jest Fūton Tara.

Bakugany posiadające domenę Fuuton mogą stosować ataki elementarne dla tego żywiołu, bez użycia supermocy. Jeśli bakugan "urodził się" z tą domeną, jego ataki są potężniejsze niż tych bakuganów, które "nabyły" tę domenę w wyniku ewolucji. Jest to jedna z rzadziej występujących domen.

Bakugany z ta domeną nazywa się Duchami Wiatru. Potrafią zmienić się na chwilę w wiatr. Bakugany tej domeny są też jednymi z najszybszych i najbardziej zwinnych. Panują one nad tak zwaną Pieczęcią Wiatru. Domena ta, jest ulepszoną wersją domeny Ventus i cząstką absolutnej domeny Ventus.

Pieczęć Wiatru Edytuj

Jest unikalną umiejętnością każdego bakugana z domeną Fūton. Nie ma dwóch takich samych Pieczęci, każda przejawia się inaczej.

Przykładem jest Pieczęć Wiatru Fūton Tary, gdzie powstaje parę tysięcy strzał uderzających przeciwnika z każdej strony. Takie ataki są w stanie zadać rany śmiertelne oraz są bardzo trudno do zatrzymania.

Znane bakugany tej domeny Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki