FANDOM

Dziesięć Płomieni – jedna z mocy Adriana Dragneela

Informacje Edytuj

Historia Edytuj

Utrata mocy Edytuj

W serii Bakugan: Piracki Skarb z Dragneel by zamknąć 8 Wymiar oddaje część esencji ducha która zawiera moc co przyczyniło się do utraty mocy.

Zdobycie nowych mocy Edytuj

Pierwszym krokiem do odzyskania mocy było bardzo bezpieczne (przekucie brzucha mieczem, podpalenie połowy ciała, podpalenie Jessa i wytrzymanie tak przez 3 dni). Po odzyskaniu już mocy Ognia można było już zmienić Dragneela w Bramę Dla 3 Mocy.

Zjednoczenie Płomieni Edytuj

Niedługo po tym jak Zakazany Płomień został użyty wszystkie pozostałe 9 płomieni się połączyły oddając moce i życie Dragneelowi. Wtedy odzyskuje swoją dawną moc, jego ciało staje się smocze oraz dostaje nową moc zwaną Rubinowym Tworzeniem.

Płomienie Edytuj

Pierwszy z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Czerwony Płomień Fired Edytuj

1RedFire.jpg

Fired w użyciu

2RedFire.jpg

Fired w Uwolnionej Postaci

Fired jest pierwszym z 10 Płomieni i ma on barwę czerwoną. Jest płomieniem zdolnym spopielić wszystko (nawet drzwi pancerne o grubości 1 km). Jest płomieniem, który wydobywa się z prawej ręki. Działa na podobnych zasadach co poprzednia Moc Ognia Dragneela. W swojej prawdziwej fizycznej postaci Fired jest smokiem z ognia i magmy, który jest bardzo narwany i porywczy. Mimo to broni każdego, kto jest dla niego cenny.

Drugi z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Niebieski Płomień Bludan Edytuj

1BlueFire.jpg

Bludan w użyciu

2BlueFire.jpg

Bludan w uwolnionej formie

Drugi z 10 płomieni Bludan, czli Niebieski Ogień. Bludan wydobywa się z lewej ręki i ma specyficzną moc pożerania zła. Mianowice jak Dragneel kogoś dotknie a ten ma złe intencje (lub jest zły) zostaje spopielony tak, ze nawet popiół z niego nie zostaje. Natomiast gdy dotknie tym ogniem osobę niewinną,lub która ma dobre intencje, płomień wtedy nic nie robi, a nawet gdy taka osoba jest ranna leczy jej rany. W uwolnionej formie jest to biały tygrys płonący niebieskimi płomieniami. Jest on bardzo zażarty. Ma cięty język i nie zawiera zbytnio nowych przyjaźni. Pozostałe płomienie mówią o nim ten, który pożera zło. Nie przepada za nikim i lubi swoje towarzystwo. Mimo to raz uratował bezbronne dziecko przez co widać, ze ma duże poczucie sprawiedliwości, dzięki czemu jest cenionym płomieniem.

Trzeci z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Biały Płomień Shirod Edytuj

1WhiteFire.png

Shirod w użyciu

2WhiteFire.png

Shirod w uwolnionej formie

Trzeci płomień o białej bariwie  Shirod. Shirod jest jednym z potężniejszych płomieni i trudno nad nim zapanować. Shirod zdaje się być płomieniem zdolnym zapalić się tylko na mieczu, ale później okazuje się, że płomień może pokrywać dowolne ciało a nawet zamieniać się w zborje w postaci bestii. Shirod jest w stanie zatrzymać wrogie pociski czy inne moce. Shirod w uwolnionej formie wygląda jak Ogami Rei z białymi włosami i białymi ubraniami. Jest spokojny i wyluzowany. W przeciwieństwie do Fireda czy Bludana gdy Dragneel używa białych płomieni przy maximum mocy może dostać się do świata realnego. Jak sam twierdzi, moc jakiej teraz używa Dragneel jest dużo mniejsza niż jego 100%. Shirod zdaje się być liderem pozostałych płomieni gdyż traktujją go z poważaniem i jest najbardziej opanowany i spokojny.

Czwarty z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Zielony Płomień Demogreen Edytuj

1GreenFire.png

Demogreen w użyciu

2GreenFire.jpg

Demogreen w uwolnionej formie

Demogreen jest czwartym z 10 płomieni, o barwie zielonej. Po użyciu pojawia się na lewej ręce Dragneela, a prawą stronę ciała spowija płaszczem z zielonego ognia po czym na twarzy pojawia się demoniczna maska. Demogreen jest uważany za najpotworniejszy płomień jaki istnieje, a mianowicie jest płomieniem zdolnym spalić moce i panować nad przestrzenią. Mimo to jest jedynym z płomieni, które żądają zapłaty za swoją moc. Zapłatą Demogreena jest energia życiowa Dragneela przez co używa płomienia w trudnych sytuacjach. W uwolnionej Formie Demogreen ma długie czarno białe włosy. Nosi siwy płaszcz i czerwone naramienniki. Oprócz tego nosi stalową przerobioną pochwe od miecza. Woli trzymać się z daleka. Jak twierdzi Shirod Demogreen jest Płomieniem Egzorcystów, czyli płomieniem spalającym demony.

Piąty z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Złoty Płomień Blazer Edytuj

1GoldFire.png

Blazer w użyciu

2GoldFire.jpeg

Blazer w uwolnionej formie

Piąty z 10 Płomieni o złotej barwie. Jest to płomień legendy i mitu gdyż jest to płomień pochodzący od najstraszliwszych bestii władających ogniem. W użyciu przybiera postać chińskiego smoka z złotego ognia, który jest obwiązany łańcuchem, który obwiązuje również lewe ramie Dragneela. Blazer może zadawać obrażenia jak prawdziwy smok, może połykać przeciwników, latać i jak na smoka przystało ziać złotym ogniem, który wytyka zło przeciwnikowi. W uwolnionej postaci przypomina Shiroda w elfiej wersji innych ciuchach i bez katany, a na nim obwiązany mały chiński złoty smok. Blazer uwielbia czytać książki i nie lubi rozwiązań siłowych.

Szósty z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Srebrny Płomień Knight Edytuj

1SilverFire.png

Knight w użyciu

2SilverFire.jpg

Knight w użyciu

Szósty w kolejce, płomień o srebrnej barwie. Powstaje na lewej ręce i przybiera posatć tarczy. Otóż mocą tego płomienie jest niezniszczalna obrona. Tarcza jest wytrzymała i może chronić nawet przed wodą. Dragneel potrafi kontrolować rozmiar tarczy, a nawet wysyłać do obrony innych. Knight jako jedyny płomień pozwala na użycie drugiego, a mianowicie Shiroda, z którym doskonale współpracuje. W uwolnionej formie jest rycerzem w srebrnej zbroi, z raczą, mieczem i skrzydłami. Knight traktuje Shiroda jak brata i dlatego świetnie się z nim dogaduje. Nie przepada za Bludanem i Demogreenem gdyż uważa, że to co robią jest złe. Knight mimo swoim relacji z Shirodem nie może dobrowolnie opuścić swojego wymiaru, przez co czuje się czasami zażenowany.

Siódmy z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Czarny Płomień Hades Edytuj

1BlackFire.png

Hades w użyciu

2BlackFire.png

Hades w uwolnionej formie

Hades, siódmy z kolei płomień, o czarnym kolorze. Hades jest przeciwieństwem Shiroda. Jest płomień kary. Pali każdego, potrafi zneutralizować moc przeciwnika i zabrać na dno Hadesu. Jest dziki i nie okiełznany. Po aktywacji przyjmuje postać płaszcza czarnych płomieni. W uwolnionej formie wygląda jak Czarna wersja Shiroda, spowita czarnymi płomieniami. Jest dziki mroczny i tajemniczy. Chce spalić wszystko co złe. Według niego on i Shirod razem mają jakąś olbrzymią moc.

Ósmy z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Żółty Płomień Wizallow Edytuj

1YellowFire.jpg

Wizallow w użyciu

2YellowFire.jpg

Wizallow w uwolnionej formie

Ósmy z kolei, o żółtej barwie płomień. Po użyciu przyjmuje postać szalika i fajczy włosy Dragneelowi. Wizallow jest płomień magów, oraz płomieniem iluzji. Potrafi stworzyć co tylko użytkownik ze chce. W uwolnionej formie wygląda jak pegaz, ze złotymi skrzydłami. Jest bardzo spokojny. Jest jedynym z płomieni, który nie mówi.

Dziewiąty z 10 Płomieni, które popielą wszystko, Fioletowy Płomień Magnalium Edytuj

1VioletFire.jpg

Aktywacja 9 Płomienia

DragonMagnetysm.jpg

Magnalium w uwolnionej formie

Magnalium, Dziewiąty Fioletowy Płomień uznawany za najpotężniejszy z 10 płomieni i przewyższający wszystkich 8 poprzednich (uznawany za najpotężniejszy gdyż 10 jest uznany za zakazany płomień i nawet 8 innych płomieni o nim nie wie z wyjątkiem Magnalium). Magnalium może przybrać dowolne formy płomienia, działać jako zbroja, broń czy nawet zaginacz czasu. Płomień ten jest bardziej dziki od poprzednich, a zarazem spokojny i przytłaczający. Magnalium potrafi spopielić nawet światło i ciemność. W uwolnionej formie jest fioletowym smokiem. Jest mądry, silny, spokojny i niebezpieczny. Jest wyrozumiały i nie przebywa zbytnio z innymi płomieniami. Tylko on wie gdzie znajduje się 10 Płomień. Mimo to nie jest posłuszny Shirodowi gdyż nie uważa go za godny płomień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki