FANDOM

Dzióbonoid wyglądem przypomina Ravenoida/Falconera. Wielki dziób może rozgryźć nawet najtwardszy metal a jego "Atak Krzyku" może spowodować trzęsienie ziemi i ogłuszyć przeciwnika.

Historia Edytuj

Ewoluował w Upiornego Dzióbonoida kiedy został wysłany przez Farbrosa do Wymiaru Zniszczenia. Cudem przetrwał. Jego ewolucja wygląda jak szkielet z wyszczerbionym ostrzem. Potem jednak powraca i walczy z Farbrosem o władzę nad wszechświatem. Z pomocą przychodzi mu Krzykonoid (jego kuzyn) Dzióbonoid i Krzykonoid ostatecznie wygrali lecz Dziób został zniszczony. Potem powrócił aby pomóc w walce z Krzykowi kiedy to też walczył z Dakiem oraz z Satorem przegrali by gdyby nie Sator który odłączył się od Daka i pomógł Dzióbowi i Krzykowi którzy po raz kolejny wygrali. Sator po pokonaniu Daka zniknął.

Supermoce Edytuj

  • Darkus - 5 wyroków zagłady:Dodaje 1000 punktów mocyp Dzióbowi i jego partnerom anuluje kartę otwarcia i przywołuje Himot`era oraz łączy poziomy mocy.
  • Paraliżujący Podmuch:unieszkodliwia przeciwnika i dodaje 100 punktów mocyp do końca gry.
  • Dziedzic ognia:odejmuje przeciwnikowi 1000 punktów mocyp.
  • Kometa Wiatru:Dodaje 300 punktów mocyp.
  • Płonąca Mangolia (Ventus,Darkus lub Pyrus): Przenosi z przeciwnika do Dzióba (Pyrus - 500 punktów mocyp,Ventus - 300 punktów mocyp Darkus - 600 punktów mocyp).
  • Płonąca Malwa:Zabiera przeciwnikowi 600 punktów mocyp.
  • Hynoid`doid:Łączy Dzióba i Himot`era oraz dodaje 200 punktów mocyp.
  • Niebo mocy-Wymiar Pyrusa,Ventusa,Darkusa: Dziób musi mieć tą samą domenę co przeciwnik jeśli tak przenosi 1000 punktów mocyp.
  • Tarcza Kłusownika:Odbiera tyle mocy ile przeciwnik użył do ataku jeżeli udeży w tarczę.
  • Tarcza Drozda:Osłania Dzióba i dodaje 500 punktów mocyp.
  • Atak Krzyku:Ogłusza przeciwnika,transfer 200 punktów mocyp

Kombinacje Supermocy Edytuj

  • Czas Pyrusa + Bagadalina Darkusa i Pyrusa: Dodaje 2000 punktów mocyp Niszczy wszystkie bakugany przeciwnika których nie wystawił oraz przenosi punkty z ostatniego użytego ataku przeciwnika.
  • Więzienie Mrocznego Darkusa + Mandorynniegijo: Wchłania strukturę ciała przeciwnika(Przeciwnik znika)Może przybrać jego ciała formę kiedy chce.
  • Nienawiść Ventusa + Skrzydło Ventusa: Dodaje 700 punktów mocyp do końca walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki