Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Dryzon

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dryzon to mechaniczny bakugan Kazurona.

Informacje Edytuj

Dryzon bardzo przypomina Dryoida. Ma dwie pary oczu, ale w przeciwieństwie do poprzednika, są one od siebie oddzielone. Jest bardzo silny. Jest w stanie połączyć się z innymi mechanicznymi bakuganami Vestalian, przez co powstaje Mecha Dryzon.

Anime Edytuj

Dryzon pierwszy raz został użyty w 2 odcinku Mocy Vestalii w walce przeciwko Zephar Dragonoidowi, Wave Preyasowi, Ingram Wiatru, ToporoGoremowi, Ultra Hydranoidowi i Magnet Tigrerrze. Przegrał, gdy wojownicy użyli swoich BakuNano.

Prawdopodobnie, w 4 odcinku został użyty podczas obrony pałacu.

W 10 odcinku, także prawdopodobnie walczył podczas pojedynku wojowników z Vestalianami.

Następnie, został użyty w 12 odcinku, do walki przeciwko Zephar Dragonoidowi.

W 20 odcinku, Albas użył wszystkie mechaniczne bakugany, wliczając Dryzona. Gdy przegrał 1 rundę, zaczął walczyć Kazuron, lecz on także przegrał. Połączył się w tej bitwie w Mecha Dryzona i jego silniejszą wersję - Dryzona Najeźdźcę.

Supermoce Dryzona Edytuj

  • Daleki SAREN: Zabiera każdemu przeciwnikowi 1500 punktów mocy.
  • SAREN MK2: Przenosi 2000 punktów mocy z przeciwnika do każdego bakugana po stronie Dryzona.
  • Cyber SAREN: Dodaje 5000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Dryzona.
  • Zjednoczenie: Łączy poziom mocy Saturn Wildy i Dryzona.
  • Mega Rewolucja: Odwraca poziomy mocy.
  • Maksymalny Koniec (Supermoc Zniszczenia): Przywraca początkowy poziom mocy każdemu bakuganowi w drużynie Dryzona i zmniejsza poziom mocy każdego przeciwnika do 500 punktów mocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki