FANDOM

Dryzon to mechaniczny bakugan Kazurona.

Informacje Edytuj

Dryzon bardzo przypomina Dryoida. Ma dwie pary oczu, ale w przeciwieństwie do poprzednika, są one od siebie oddzielone. Jest bardzo silny. Jest w stanie połączyć się z innymi mechanicznymi bakuganami Vestalian, przez co powstaje Mecha Dryzon.

Anime Edytuj

Dryzon pierwszy raz został użyty w 2 odcinku Mocy Vestalii w walce przeciwko Zephar Dragonoidowi, Wave Preyasowi, Ingram Wiatru, ToporoGoremowi, Ultra Hydranoidowi i Magnet Tigrerrze. Przegrał, gdy wojownicy użyli swoich BakuNano.

Prawdopodobnie, w 4 odcinku został użyty podczas obrony pałacu.

W 10 odcinku, także prawdopodobnie walczył podczas pojedynku wojowników z Vestalianami.

Następnie, został użyty w 12 odcinku, do walki przeciwko Zephar Dragonoidowi.

W 20 odcinku, Albas użył wszystkie mechaniczne bakugany, wliczając Dryzona. Gdy przegrał 1 rundę, zaczął walczyć Kazuron, lecz on także przegrał. Połączył się w tej bitwie w Mecha Dryzona i jego silniejszą wersję - Dryzona Najeźdźcę.

Supermoce Dryzona Edytuj

  • Daleki SAREN: Zabiera każdemu przeciwnikowi 1500 punktów mocy.
  • SAREN MK2: Przenosi 2000 punktów mocy z przeciwnika do każdego bakugana po stronie Dryzona.
  • Cyber SAREN: Dodaje 5000 punktów mocy każdemu bakuganowi po stronie Dryzona.
  • Zjednoczenie: Łączy poziom mocy Saturn Wildy i Dryzona.
  • Mega Rewolucja: Odwraca poziomy mocy.
  • Maksymalny Koniec (Supermoc Zniszczenia): Przywraca początkowy poziom mocy każdemu bakuganowi w drużynie Dryzona i zmniejsza poziom mocy każdego przeciwnika do 500 punktów mocy.