FANDOM

Dragonoid Nieskończoności (インフィニティドラゴノイド, Infiniti Doragonoido, ang. Infinity Dragonoid lub Infinitio Dragonoid) jest strażniczym bakuganem Luke'a. Posiada moc dziesięciu domen, Mechtalii (oraz jej absolutnej wersji), Pyrusa, Darkusa, Haosu, Ventusa, Mechtalia, Aquosa, Magnalii, Haosa i Starusa, dlatego został nazwany Dragonoidem Nieskończoności, bakuganem o nieskończonej, potężnej sile. Jest Baku Sky Riderem. Ewoluuje z Avalanche Dragonoida. Jest prawdopodobnie ostateczną formą Dragonoida.

OpisEdytuj

PowstanieEdytuj

Wkrótce

WyglądEdytuj

Dragonoid całkowicie różni się od swoich pre-ewolucji. Na głowie posiada trzy rogi, parę złotych po bokach oraz czerwony po środku. Czerwono-fioletowe ciało pokryte jest złotą lśniącą zbroją, która połączona jest ze skrzydłami, dzięki czemu Dragonoid Nieskończoności może je bez problemu schować. Na środku klatki piersiowej znajduje się kryształ Rdzenia Nieskończoności, który po użyciu supermocy przez wojownika i Bakugana nabiera morskiego blasku. Złote pazury Drago mogą się wysuwać na różne długości, a ogon jest dosyć długi i nie posiada złotego elementu oraz kryształu.

Supermoce Dragonoida NieskończonościEdytuj

  • Strzał Smoka Nieskończoności - Dodaje 50 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.
  • Iluzja - Anuluje działanie supermocy przeciwnika i odejmuje mu sporą ilość jednostek (zależy to od Dragonoida), dodatkowo tworzy pięć sobowtórów Dragonoida, dzięki czemu Bakugan może użyć supermocy jeszcze raz.
  • Styl Blaze, Pazur Nieskończoności - Dodaje 45 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.
  • Styl Blaze, Puls Nieskończoności - Odejmuje 50 jednostek przeciwnikowi i oddaje je Dragonoidowi.
  • Ultimatum Smoka Nieskończoności - Podwaja ilość jednostek Dragonoidowi i anuluje działanie karty otwarcia.
  • Tryumf Smoka Nieskończoności - Potraja ilość jednostek Dragonoidowi i odejmuje 35 przeciwnikowi.
  • Styl Blaze, Podatność - Sprowadza ilość jednostek przeciwnika do zera.
  • Styl Blaze, Ryzyko - Sprowadza ilość jednostek Dragonoida i przeciwnika do zera.
  • Smoczy Pazur - Anuluje działanie supermocy przeciwnika.
  • Bariera Smoka Nieskończoności - Dodaje 55 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.
  • Blask Nieskończoności - Uniemożliwia przeciwnikowi na użycie supermocy, karty otwarcia i syntezy supermocy oraz odejmuje mu 25 jednostek.
  • Zamieszanie - Supermoc, która umożliwia użycie jednej supermocy przeciwnika.
  • Promień Nieskończoności - Anuluje syntezę supermocy przeciwnika.
  • Żyro-Kula - Dodaje 25 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.
  • Dragonoid Nieskończoności, Furia Smoka - Dodaje 65 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności, odejmuje tyle samo przeciwnikowi, anuluje działanie supermocy użytej przez przeciwnika i przywołuje mechtogana i mechtogana tytana.
  • Gwiezdny Pył Smoka Nieskończoności - Anuluje zakazane supermoce przeciwnika.
  • Świetlisty Strzał - Anuluje karty zniszczenia przeciwnika oraz odejmuje mu 150 jednostek.
  • Potęga K'un Lun
  • Ogień Krzyżowy K'un Lun
  • Święty Smok K'un Lun
  • Podniebny cios K'un Lun

Syntezy SupermocyEdytuj

  • Ogniste Tornado Nieskończoności - Dodaje 60 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności i zwiększa siłę jego ciosów o 80%.
  • Nieograniczony Dragonoid Nieskończoności - Moc przeciwnika spada do 0 punktów jednostki.
  • Wyładowanie Nieskończoności - Przenosi 45 jednostek z przeciwnika do Dragonoida.
  • Grom Nieskończoności - Przenosi 50 jednostek z przeciwnika do Dragonoida.

Zakazane SupermoceEdytuj

  • Nieskończony Niszczyciel - Szybkość, obrona i siła Dragonoida Nieskończoności wzrasta o 100%.
  • FARBAS Omega - Wyrównuje poziom mocy Dragonoida Nieskończoności i przeciwnika, anuluje supermoc przeciwnika oraz kartę otwarcie (jeżeli jest ona do bakugana przeciwnika).
  • Maximum FARBAS - Dodaje 75 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.

Karty ZniszczeniaEdytuj

  • Eksplozja Dragonoida Nieskończoności - Dodaje, 125 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności oraz anuluje supermoce przeciwnika.
  • Eksplozja Dragonoida Nieskończoności, poziom II - Pozwala na ponowne wykorzystanie Zestawu Bojowego, BakuNano lub BakuPojazdu. Dodatkowo, dzięki wymienionemu wsparciu, Dragonoid Nieskończoności co jakiś czas zyskuje 10 jednostek.

Supermoce Super TrybuEdytuj

SztucznyEdytuj

  • Waleczność - Anuluje supermoce przeciwnika, moc Dragonoida Nieskończoności wzrasta o 150%, pozwala na ponowne wykorzystanie Bakugana Pułapki oraz dodaje 125 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.
  • Przechytrzenie Nieskończoności - Osłania Dragonoida Nieskończoności przed atakami przeciwnika, któremu po wykorzystaniu supermocy odejmuje 80 jednostek.

IdealnyEdytuj

  • Ostateczny Super Dragonoid Nieskończoności - Dodaje, aż 160 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności i anuluje kartę otwarcia przeciwnika. Jeżeli na polu bitwy znajdują się dwa Bakugany przeciwnika, suma punktów mocy Dragonoida potraja się.
  • Nieskończony Władca Nieba i Ziemii - Ma takie same działanie co Ostateczny Super Dragonoid Nieskończoności, jednakże dodaje 200 jednostek Dragonoidowi.
  • Nieskończona Implozja Smoczego Cesarza - Dodaje 210 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności i odejmuje 130 jednostek przeciwnikowi lub zeruje jego poziom mocy.
  • Wiercący Elektryczny Cios Smoczego Cesarza - Dodaje 215 jednostek Dragonoidowi Nieskończoności.

CiekawostkiEdytuj

  • Dragonoid Nieskończoności jest prawdopodobnie ostateczną już formą Dragonoida.
  • Mimo, że nosi taką samą nazwę, co Dragonoid Nieskończoności w serii Bakugan: Młodzi Wojownicy, nie jest to ten sam Bakugan.
  • Dragonoid Nieskończoności jest jedynym Bakuganem, którego ilość jednostek przekracza liczbę 400 H.
  • Prawdopodobnie jest Bakuganem z największą ilością kart supermocy (posiada ich, aż 36).
  • Spędził cztery lata w Himalajach trenując, by stać się najpotężniejszym.