Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Destructor of Justice

2286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Destructor of Justice to zestaw bojowy Sygga. Jest on podzielony na kilka mniejszych części, ale największe zniszczenie robi tylko w formie pełnej. DoJ wykorzystuje wszystkie domeny, a także energię pola bitwy i bakuganów na polu. Super moce używane przeciw Syggowi są dziesięciokrotnie słabsze, a Sygg dostaje tyle G ile dostaliby przeciwnicy. Gdy Sygg uderza przeciwnika za pomocą zestawu bojowego, wówczas przenosi on z ofiary do Sygga jego 10% G.

Supermoce Zestawu Edytuj

  • Starożytne Ostrze Masakry: Dodaje Syggowi jego podwojony poziom mocy, za każdego bakugana na polu, ta supermoc wzmacnia zwykłe supermoce Sygga trzykrotnie.
  • Starożytna Rózga Masakry: Odejmuje wszystkim bakuganom na polu zmniejszoną o 100 punktów mocy wartość G Sygga. Ta supermoc pozwala ponownie użyć supermocy Sygga.
  • Starożytna Masakra: Sygg wystrzeliwuje ze wszystkiego czym może, ta super moc pokonuje wszystkie bakugany na polu, wraz z Syggiem. Nie można będzie już użyć Sygga w tej bitwie.
  • Kapusta: Strzela wielkimi kapustami, które potrafią eksplodować i zmniejszać G przeciwników o ich 20% G.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki