FANDOM

Destructor of Justice to zestaw bojowy Sygga. Jest on podzielony na kilka mniejszych części, ale największe zniszczenie robi tylko w formie pełnej. DoJ wykorzystuje wszystkie domeny, a także energię pola bitwy i bakuganów na polu. Super moce używane przeciw Syggowi są dziesięciokrotnie słabsze, a Sygg dostaje tyle G ile dostaliby przeciwnicy. Gdy Sygg uderza przeciwnika za pomocą zestawu bojowego, wówczas przenosi on z ofiary do Sygga jego 10% G.

Supermoce Zestawu Edytuj

  • Starożytne Ostrze Masakry: Dodaje Syggowi jego podwojony poziom mocy, za każdego bakugana na polu, ta supermoc wzmacnia zwykłe supermoce Sygga trzykrotnie.
  • Starożytna Rózga Masakry: Odejmuje wszystkim bakuganom na polu zmniejszoną o 100 punktów mocy wartość G Sygga. Ta supermoc pozwala ponownie użyć supermocy Sygga.
  • Starożytna Masakra: Sygg wystrzeliwuje ze wszystkiego czym może, ta super moc pokonuje wszystkie bakugany na polu, wraz z Syggiem. Nie można będzie już użyć Sygga w tej bitwie.
  • Kapusta: Strzela wielkimi kapustami, które potrafią eksplodować i zmniejszać G przeciwników o ich 20% G.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki