FANDOM

Den jest wojownikiem Pyrusa, a jego strażniczy bakugan to Pyrus Vanitas, którego zdobył podczas jednej z walk. Jest wnukiem Dana Kuso i Shuna Kazami.

Informacje Edytuj

Den jest skrytym wojownikiem, prawie nigdy nie wiadomo jakie emocje się w nim skrywają. Jego twarz zakrywają długie, brunatne włosy. Wydaje się być wiotki, jednak jest w dużej sprawności fizycznej.

Jest prawdomówny i miły. Dotrzymuje obietnic i często pomaga, jednak przez swój temperament ma niewielu znajomych. Czas, który inni przeznaczają na przyjaciół, on spędza na treningach.

Ma starszego brata, Shuna, który opiekował się nim, gdy ich rodzice wyjechali w poszukiwaniu lepszej pracy. Zawsze im nie pozwalano na rozwijanie sprawności fizycznej, jednak starszy brat robił to potajemnie, a gdy rodzice wyjechali, zaczął uczyć Dena.

W wieku 11-stu lat spotkał Karolinę i zaprzyjaźnił się z nią. Od tamtej pory spędzał z nią coraz więcej czasu, jednak nie zapominał o treningach. To dzięki niej, zaczął być akceptowany w szkole i zdobył kolejnego przyjaciela, Gustawa. Ten jednak pewnego dnia zniknął wraz z rodziną.

Lubi walki bakugan, szczególnie ze swoim bakuganem, który świetnie go rozumie pomimo niezwykłej powagi z początku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki