FANDOM

Defenders  to zespół założony przez Justina Moona. Znani są również jako Mściciele czy Obrońcy Bakugan. Założona w Nowym Jorku.

Informacje Edytuj

Justin założył tą organizację parę dni po Bakugan: Morze potworów w Nowym Jorku, jednak do dnia dzisiejszego zespół nie posiada członków (wyjątkiem jest Justin). Chłopak postanowił, że wojownicy będą grac w bakugan dzięki specjalnym urzadzeniom BakuShooter oraz BakuX.

Członkowie Edytuj

Justin Moon Edytuj

Mechtalia.png Jest spokojnym i wyrozumiałem nastolatkiem. Trudno wytrącic go z równowagi, jednak dar taki posiada jego przyjaciel Luke Blaze. Lubi słuchac wiele rodzaji muzyki, czytac mangi i oglądac anime. Gra domeną Mechtalia, a jego strażniczym bakuganem jest dragonoid Electro Soldier. Posiada dar skupiania i wykorzystywania energii elektrycznej. Posiada symbol, tzw. Piorun piorunów.

Luke Blaze Edytuj

Pyrus.png Jest spokojnym i przyjaznym chłopakiem, lecz czasem wybucha jak wulkan. Jego bakugan to Prolix Dragonoid. Lubi słuchać dobrej muzyki i jeździć na deskorolce. Pomaga przyjaciołom w różnych sprawach.  Po krótkiej nieobecności powraca do BakuGalaxy oraz nowego zespołu Defenders. Obecnie zajmuje się budowaniem aren bakugan na całym świecie. Właściciel The Blaze Industries.

Wyposażenie Edytuj

  • BakuShooter - wyrzutnia bakugan w kolorach:
    • Pyrus - czerwony,
    • Aquos - granatowy lub błękitny,
    • Ventus - zielony,
    • Haos - biały,
    • Subterra - brązowy,
    • Darkus - granatowy lub fioletowy,
    • Czysta - srebrny,
    • Aquos - szary,
    • Mechtalia - żółty.
  • BakuX
    • w tych samych kolorach.

Galeria wojowników Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki