FANDOM

Daria Minori- to jedna z najlepszych graczy bakuganów domeny Haosa

Charakter:  Edytuj

Daria jest dziewczyną o kasztanowych włosach,brązowych oczach i szerokim uśmiechu. Kocha walczyć jak bakugan, mimo że niema wypracowanej strategii to działa na żywioł i to jest jej atutem.Walczy też o swoich przyjaciół. Daria kocha wszystkich ludzi oprucz niewielu wyjądków.Lubi,gdy ktoś jest dla niej miły i szczery.Jest osobą niezwykle szczerą i wrażliwą,która jak to twierdzi Alex "ma bzika na punkcie tańca". 

Historia:  Edytuj

Mee Lanniee - Anime style

Mała Daria(po prawej) Mała Alex(po lewej)

Daria urodziła się w Warszrwie w wyjądkowo dziwnej rodzinie. Jej matka jest naukowcem a jej ojciec to komediant.Przyjechała kilka lat temu. W wieku 14 lat dołączy do Bakugalaxy i zostanie haosem Bakugalaxy.Poznała Alex w czwartaj klasie podstawówki,gdy przyjechała z Jastrzębia.Już pierwszego dnia zaprzyjaźniły się.Polubiła jej przyjaciół jak własnych przyjaciół.Nie pozwoliła by stała się im krzywda. 

Moce:  Edytuj

Daria posiada moc podobną do swojego smoka,ale ma też swoje moce.Daria może latać,ze swoim jaskrawo-zielonym smoku imieniem Aurora. Gdy nie ma smoka Daria może przejąć jego moc,czyli latać,ziewać ogniem i tworzyć tarczę ochronną.Lecz gdy są razem ich moce łączą się co stwarza wielką kule energii i może zniszczyć wszystko co stanie jej na drodze.Zdarza się,że Daria i Aurora mogą przejąć moc i energię przeciwnika.Wtedy rywal jest słaby i bez mocy.Aurora może zmieniać wygląd,kształt,rozmiar i kolor. 

Sns-iii-ep-15-4

Daria i Aurora

Galery:  Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki