FANDOM

„I pomimo wszechogarniającego zniszczenia i cierpienia wielu ludzi znajdujących się wokół, pomiędzy nimi dwoma zapanowała niezręczna cisza i pustka. Smutne spojrzenie starca mierzyło się z dumnym, jednak równie smutnym spojrzeniem kryształowego oka czarnej istoty. Usta starca powoli zaczynały drgać w odruchu płaczu z bezsilności, zaś wzrok tego, który stał naprzeciw niego, wciąż był smutny, jednak zdawał się również zdradzać napawanie widokiem zniszczonej psychiki swojego ostatniego rywala.

Starzec spojrzał na swoje potężne dłonie. Momentalnie stały się chudymi dłońmi młodzieńca dopiero wkraczającego w życie. Młodzieńca nie zniszczonego jeszcze przez okrutny świat, którym on zdawał się od dawien dawna sterować.

I gdy tylko zorientował się, że odmłodniał, chciał się jeszcze upewnić spoglądając na całe swoje ciało. I rzeczywiście jego postura tytana zamieniła się w posturę wysokiego chłopaka nieznającego zbyt wiele wysiłku fizycznego. Jego długie, siwe włosy spięte w potężny kucyk złotymi obrączkami stały się czarnobrunatne i krótkie. Jego ubranie z elementami złotej zbroi było już zdecydowanie zbyt duże. Jego wzrok zaś kilkukrotnie lepszy.

I pomimo bólu i krzyków swoich spętanych towarzyszy leżących tuż za nim on nie słyszał i nie widział niczego oprócz czarnej istoty, w której kryształowym oku odbijało się całe jego życie i cały świat, który znał. I pomimo wielkiego świata, który go otaczał, dokoła zapanowała pustka i ciemność zlewająca się z istotą stojącą naprzeciw niego.

I nie pozostało już nic innego tylko smutek i ból zwieńczone okropnym, przeszywającym jego serce pytaniem: "Cóż jest sensem naszej smutnej egzystencji?"”— Spojler :)

Czempion Zła – enigmatyczny antagonista uniwersum użytkownika Nev-Rex.

Jest brak zapisków na temat jego bezpośrednich działań na historię świata, jednak został zesłany do Wymiaru Demonów przez Oriona i obarczony przez niego winą za śmierć Elratha. Po tym wydarzeniu Orion i jego towarzysz Kizayres rozpoczęli poszukiwania człowieka godnego zastąpienia Nighterusa

WzmiankiEdytuj

  • W 18 odcinku serii Oculus Mundi, Zerox opowiada Orlando o rytuale Kapciosa, którego celem było pochłonięcie mocy Czempiona Zła. Wedle słów radnego, nagle pojawił się cień Czempiona i jego wzrok uśmiercił ludzi wspierających impa. Imp zdołał przeżyć, natomiast Zerox i Rex - kompan Zeroxa - momentalnie zostali odesłani do budynku Rady Ośmiu. Ze złów Germidera można dowiedzieć się również, iż Czempion Zła umieścił w Inuictusie część swojej esencji chcąc niepozornie wedrzeć się na Ziemię.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki