FANDOM

Oroshu, a właściwie Cyrus. Przyjął imię Drugiego Oroshu, jednak nie wiadomo do końca kim był pierwszy. Kilka strzępków informacji mówi, że to potężna istota, gdyż jej artefakty nawet pojedynczo dawały dużą moc. Raz Cyrus miał jednocześnie wszystkie rzeczy należące do Oroshu, powiedział wtedy światu, że jest prawdziwym Oroshu w nowym ciele. Niezależnie od tego czy to prawda, czy też nie, Cyrus od tamtej chwili może używać Furii Oroshu nie posiadając 3 artefaktów Oroshu tak jak muszą inni.

Wygląd Edytuj

Cyrus jest dużym ifrytem, narodził się wśród demonów, więc ma się za jednego z nich. Nie używa on nóg od wielu lat, zamiast nich w tym miejscu ma obłok ognia dzięki któremu może lewitować, a nawet latać. Na jego łysej głowie są dwa rogi, prawy lekko nadłamany, a lewy niemal cały. Przez lewe oko przechodzi wielka pozszywana blizna, wynika z tego także to, iż nie widzi na to oko. Cyrus nie nosi ubrań, aby popisać się swoją klatą i przerośniętymi muskułami większymi od jego głowy. Ma także bródkę identyczną jak Katshamand. Zapuścił ją tylko dlatego, żeby zdenerwować pomniejszego demona.

Umiejętności Edytuj

Cyrus włada energią elektryczną, dzięki której potrafi błyskawicznie paraliżować i pozbawiać przeciwników mocy. Jest on niezwykle niebezpieczny, gdyż posiada "Tentramuss". Umiejętność pozwalającą ranić przeciwników wzrokiem, tym samym lecząc samego siebie. Ma w sobie wiele furii, nie zna litości, żadnych granic. Jego ulubiony kolor to czerwony, bo to kolor krwi. Czasem niczym wampir pije krew tych, z którymi wygrał tylko po to, aby zadać im ból, co sprawia mu przyjemność. Nie wiadomo skąd wziął się taki psychopata, ale wiadomo, że to właśnie on zabił Elratha.

Moce armagedonu Edytuj

Jako demon, Cyrus cały czas jest w formie armagedonu i posiada 30 000U oraz 15U spotkaniowych.

Moce zostaną ujawnione w trakcie pojawiania się ich w serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki