FANDOM

Cross Zeltrax - bakugan Adriana Shane'a, ewolucja Divine Leonidas.

Powstaje podczas jednej z walk - Divine Leonidas przyjmuje na siebie zbyt dużo mocy i tak oto zmienia się w Cross Zeltraxa. Zmienił sie jego wygląd, super moce, lecz głos pozostał ten sam.

Supermoce Edytuj

  • Mroczna Spirala: Zeltrax leci w strone przeciwnika jako mroczne tornado a poziom mocy wzrasta o 2000 jednostek.
  • Prędkość Ciszy: Zeltrax robi sie niewidzialny,porusza sie bezszelestnie i jego moc wzrasta o 1960 jednostek.
  • Gwiezdny Imperator: Wokół Zeltraxa pojawia sie mroczna membrana która niweluje wszystkie zadane przez przeciwnika ciosy,absorbuje z nich moc.
  • Eksterminator Pyrusa: Dodaje 5000 jednostek poczym Zeltrax tworzy wielką kulę ognia.
  • Galaktyczny Spartanin: Tworzy tarczę wokół Zeltraxa i sojuszników.
  • Kopuła Zniszczenia: Tworzy kopułę dzięki której atak przypuszczony na Zeltraxa zostanie oddany przeciwnikowi z potrójną siłą.
  • Smocze Życzenie: Sprawia że poziom mocy Zeltraxa zawsze będzie większy od przeciwnika o 1000 jednostek.
  • Tsunami Zniszczenia: Zeltrax używa wszystkich domen i tworzy wielką fale przy której poziom mocy wzrasta o 50000 jednostek.
  • Wsparcie Smoka: Tworzy dowolną liczbe klonów (tyle ile Zeltrax chce).

Syntezy Supermocy Edytuj

  • Smoczy Wojownik: Zodaje Zeltraxowi tyle mocy ile ma przeciwnik i pół z tego odejmuje przeciwnikowi.
  • Smocze Dzieci: Zeltrax używa całej swojej mocy i wystrzeliwują salwe bardzo szybkich ataków i on sam staje sie nieśmiertelny.
  • Paraliżujący Ogień: Tworzy wielką ścianę ognia która paraliżuje wrogiego bakugana.

Super Moc Absolutu Edytuj

  • Władca Smoków, Kometa Azraela: Zeltrax wznosi sie po za orbitę,tworzy deszcz komet a Zeltrax szarżuje z niesamowitą prędkością w przeciwnika Moc 100000 jednostek.
  • Lustro Omegi: Przejmuje SM lub KO.
  • Perfekcyjny Rdzeń: Wyższa Forma SM Divine Leonidasa dodająca Zeltraxowi 500000 jednostek.

Karta Destrukcji Edytuj

  • Legendarna Moc, Ognisty Podmuch: Moc staje na poziomie nieskończonym i Zeltrax tworzy ogniste podmuchy przy użyciu skrzydeł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki