Fandom

Bakugan Fan Fiction Wiki

Corrupt Farbros

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Corrupt Farbros – strażniczy bakugan Zenohelda w serii Bakugan: Gwiezdni Kapitanowie i ewolucja Farbrosa.

Corrupt Farbros prawdopodobnie powstał przez użycie Supermocy Chaosu X na Hyper Dragonoidzie uprzednio wpuszczając do jego krwiobiegu vestaliańskie nanoboty. Sprawiło to, że wszystkie tkanki bakugana zastąpiły wydajniejsze, mechaniczne ich odpowiedniki. Następnie nałożono na ciało smoka zbroję powstałą ze znalezionych w kosmosie szczątek Farbrosa.

Mimo to, nie przypomina Hyper Dragonoida, lecz Meta Dragonoida z Bakugan Dimensions, za wyjątkiem oczu charakterystycznych dla zwykłego Farbrosa.

Supermoce Corrupt Farbrosa Edytuj

  • Strzał Meteoru: Przenosi 6500 punktów mocy z przeciwnika do Corrupt Farbrosa, po czym podwaja jego poziom mocy.
  • Spartanin Ognia: Dodaje 6300 punktów mocy Corrupt Farbrosowi.
  • Ogień Zaporowy: Zabiera 6200 punktów mocy przeciwnikowi.
  • Oddech Straceńca: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Corrupt Farbrosowi.
  • Tarcza Galu: Anuluje supermoce przeciwnika.
  • Wybuch Zniszczenia: Zabiera 6400 punktów wszystkim przeciwnikom.
  • FARBAS XL: Naprawia wszystkie obrażenia zadane Corrupt Farbrosowi i zwiększa jego obronę do 120%.
  • Wielki Wojownik: Podwaja moc Corrupt Farbrosa i podwaja siłę ataku.
  • Uniwersalny Smok: Każdy przeciwnik Corrupt Farbrosa traci 3500 punktów, które zostają przeniesione do Corrupt Farbrosa.

Syntezy supermocy Edytuj

  • Podwójny Smok: Klonuje Corrupt Farbrosa i podwaja jego moc.
  • Rdzeń Elementu: Dodaje 5100 punktów mocy każdemu Corrupt Farbrosowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki