FANDOM

Bal Masek- Jest to największa i najważniejsza organizacja Tomogara.  

Członkowie:  Edytuj

640px--SS-Eclipse- Shakugan no Shana Final - 01 (1280x720 Hi10P) -853CEC84- (1).mks.mkv snapshot 22.24 -2011.10.09 18.14.09-.jpg

Yuji Sakai

Yuji Sakai to przywódca Balu Masek. Jest również zaginionym dawno bratem Alex który wybrał drogę Tomogara i został ich królem. Posiada on w sobie Regi Maigo czyli najpotężniejszą esencję życia we wszechświecia a także moc czarnego ognia. Głównie walczy podobnie jak Alex, przy użyciu miecza. 

Bel Peol1.png

Bel Peol

Bel Peol to dróga po Juji'm Tomogara, jest potężna i niebezpieczna. Posiada moc czytania w myślach i sercu a także może w pełni kontrolować każdy łańcuch. 

270px-Hecate.png

Pani Tronu-Hekate

Pani Tronu Hekate to kapłanka Balu Masek, jest czysta pod każdym względem lecz pusta. Nie potrafi przejawić emocji... Jej mocą jest egzystencja. Ma ona długą, potężną laskę którą rzuca potężne zaklęcia. 

270px-Sabrac.png

Sabrac

Sabrac to potężny Tomogara który uważa, że ludzie nie są nic warci. Jego energia nigdy się nie kończy i jest nauczony najpotężniejszych zaklęć. Jest niepokonany. Może on przewidzieć każdy atak i z pewnością unikać następnych. Jego płomienie wywołują potężne zatrucie mogące zaprowadzić do śmierci.

Papagena mystes.jpg

Mare

Mare również ma ciekawą moc, dzięki niej potrafi lewitować w powietrzu a także używać mocy która pozwala jej zostać niewykrytym. Może również przenieść ofiarę do świata sterowanego przez siebie w jego mózgu, zazwyczaj trwa to kilka sekund lecz ofiarze wydaje się to być wiecznością. Dzięki temu Mare może zabić bezbronnego przeciwnika. 

270px-Sydonay.png

Sydonay

Sydonay nazywany Syd ma unikalną moc, potrafi kontorlować aure życia każdej osoby. Wytrenował się do tego stopnia, że może sprawić, że aura zaatakowanej osoby zabije go samego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki