FANDOM

Bakugan: Vestroia w potrzebie – kolejna seria Nev-Rexa, kontynuacja Bakugan: Tryumf Ciemności.

Wstęp Edytuj

Drużyna Zupa Destroyers wraz z dotychczasowymi wrogami, Czarnymi Wilkami, pokonali Nagę, potężnego dragonoida, który miał złe plany wobec świata. Później liderzy Czarnych Wilków znikają, a bez nich, organizacja się rozpada, dawni członkowie natomiast wyjeżdżają z miasta, ponieważ są przez ludzi źle kojarzeni.

Zupa Destroyer i inni ludzie musieli pożegnać się ze swoimi bakuganami. W niedługim czasie ojciec Karoliny przerpowadził się z córką na stałe, a Den zabijał smutek morderczym treningiem. Shun natomiast czuwał nad zrozpaczonym bratem. Marl całkowicie poddał się pracy lekarskiej, nienawidził patrzeć, jak jego pacjenci cierpią, zapragnął odnaleźć sposób na pokonanie każdej dolegliwości, czasami udawało mu się znaleźć naturalny środek, który całkowicie leczył dane schorzenie.

Wszyscy myśleli, że to koniec, jednakże to nie prawda, podczas gdy bakugany były poza swoją ojczystą planetą, zajęła ją inna rasa, która jak się wydaje, zaplanowała to wszystko. Bakugany zostały osłabione, najpotężniejsze z nich są poddawane modyfikacjim genetycznym, ale reszta wcale nie ma zamiaru się poddać, część próbuje skontaktować się ze znanymi sobie ludźmi...

Bohaterowie Edytuj

Ludzie Edytuj

Dobrzy Edytuj

Źli Edytuj

Vestalianie Edytuj

Dobrzy Edytuj

  • Bez spojlerowania, reszta zostanie umieszczona gdy tylko się pojawią w serii*
  • Baron Tet Haos.png

Źli Edytuj

Trudno go gdzieś zaliczyć Edytuj

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki