FANDOM

Dzień jak co dzień, na Neathii piękny i kolorowy. Królowa Fabia poszła na spacer, gdy nagle przed jej oczami ukazał się portal. Fabia nie wiedząc co się dzieje, schowała się za drzewem i wtedy zobaczyła że z portalu wyskoczyła mała zielona kulka. Dziewczyna wyszła zza drzewa i wzieła kulke do ręki a ona w mgnieniu oka otwarła się.

  • Ha???
  • Witam cię - powiedział miły i ciepły głos.

Okazało się, że to bakugan.

  • Kim jesteś, i jak się tutaj znalazłeś? - zapytała Fabia.
  • Nazywam się Ventus Striker, i pochodze z Beyblade.
  • Beyblade? Co to takiego? - królowa wciąż zadawała mu pytania.
  • Jest to mój dom, planeta leżąca w zupełnie innym wszechświecie. Pewnie zastanawiasz się, co ja tutaj robię?
  • Tak. Ale może opowiesz mi wszystko w pałacu. Jestem Fabia, a to moja partnerka - Elfin.
  • Heyo! - powiedziala Elfin

Po chwili, wszyscy znaleźli się w pałacu. Fabia wzieła Stricker do swojego pokoju usiadła na łóżku i powiedziała:

  • Teraz możesz mi opowiedzieć, jak się tutaj znalazłaś.
  • Dobrze, ale to długa historia.
  • Mamy czas. - uspokoiła ją Fabia.
  • Dobrze. Zaczeło się to jakiś tydzień temu. Na naszą planetę - Beyblade przybyły jacyś dziwni istoty. Mieli oni dziwne maszyny. Na początku myśleliśmy, że są nieszkodliwi więc nie reagowaliśmy. Wczoraj jednak z ich kryjówki wyłonił się potężny zamek. Jest chroniony przez grupę zwaną Vexosami. Jest ich pięciu: Mayline, Shadow, Link, Bolt i Hydron jako ich przywódca. Myśleliśmy, że nie mają złych zamiarów, lecz po krótkim czasie z dachu ich zamku wyszła antena, która swoim sygnałem zaczeła nas hipnotyzować i zabierać do ich zamku. Mnie udało się uciec tylko dlatego, że pewien człowiek z niebieską maską otworzył portal i mnie tam wrzucił. Gdy z niego wyszłam, znalazłam się tutaj. - opowiedziała Striker.
  • To straszne! Nie martw się Striker, moi starzy przyjaciele pomogą twojemu domowi.
  • Naprawde? - spytała uradowana - Ale kto jest tak odważny, by się z nimi zmierzyć?
  • Młodzi Wojownicy Bakugan.

Później, Fabia razem ze Striker i Elfin opuścili Neathię w poszukiwaniu reszty wojowników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki