FANDOM

Den spędził pierwszą noc w Vestroi u Tet'a. Co prawda spanie w śpiworze nie było jego ulubionym sposobem spędzania nocy, to jednak wolał to niż w ogóle nie spać, lub leżeć na trawie na deszczu. Od czasu do czasu Kazami budził się. Nie przywykł do ciągłych powiadomień komputera odnośnie ruchów Vexosów.

Pomimo tych małych uniedogodnień, Den przespał noc całkiem dobrze. Ledwo po obudzeniu, ubrał się i wyszedł na zewnątrz. Podszedł do strumyka i nabrał trochę wody, po czym się napił. Usiadł na wziąć mokrej trawie po nocnym deszczu. Nawet nie zauważył, że jego spodnie stały się morke. Za bardzo pochłonął go obraz chmur otaczających wysokie góry Vestroi. Tet miał kryjówkę właśnie w górach.

Nagle zauważył cień poruszający się za drzewami, które były namiastką lasu, w którym chłopak się usadowił. Wyjął z kieszeni gwiazdkę i rzucił w korę, obok której stał właściciel cienia. Oczom Dena ukazał się Travis. Był zdziwiony reakcją przeciwnika.

- Hej, co robisz? - krzyknął - Przecież nie mam zamiaru zjeść twojej wątroby!

- Przecież jesteś Vexosem - odparł Den wstając

- No i co z tego? - zdziwił się Travis - Ehh, niech zgadnę, Tet naopowiadał ci głupot o nas, że pewnie zbieramy bakugany i robimi z nimi co chcemy

- O zbieraniu nic nie było 

- Pewnie zapomniał cię okłamać

- Serio myślisz, że jestem taki głupi? - spytał chłopak wyciągając gauntlet

- Nie - nagle krzyknął Tet biegnący w tę stronę - Nie walcz z nim sam!

- Ooo, czyżby cienias przybył do nas? - zadrwił vexos

- Zamknij się. Den, zawalczymy z nim razem - powiedział Baron

- Ooo, czyżby mistrz haosa będzie miał wyzwanie? - zdziwił się Travis - Z chcęcią, rozwalę was dwóch

- Mistrz haosa? Ja jestem mistrzem haosa - zapewnił Travisa, Tet

- Że co? Ktoś taki jak ty? Nie ma mowy

- Może się przekonamy?

- Jasne

- Gauntlet, wystrzał mocy! - wykrzyknęli obaj

- Karta otwarcia - zaczął Travis - Bakugan Bitwa! Bakugan Start!

Od razu Tet wyrzucił swojego bakugana. Przed Graviusem stanął szklany bakugan haosu. Wyglądem przypominał człowieka bez jakichkolwiek rysów. Bakugan Travisa od razu zaatakował wykonując szybką i bezlitosną serię kopnięć w mostek, którą zakończył kopnięciem w półobrotu. Gravius padł na ziemię, a Quar aktywował Lustrzane Ostrze.

Schimo 800G Gravius 450G

Z obydwu dłoni bakugana wystrzeliły dwie wiązki światła, które szybko przekształciły się w szklane miecze. Gdy jeszcze Gravius leżał, ten już biegł w jego stronę. Na szczęście Baron w porę aktywował Piramidę, która osłoniła jego partnera przed ciosem. Jednak jeszcze w tym momencie Quar użył Tajemnego hasła. Lustrzany bakugan skumulował trochę mocy i wystrzelił silnym ładunkiem, który zniszczył piramidę. Siła uderzeniowa zmiotła Graviusa. Ten jednak okazał się wystarczająco silny, aby jeszcze wstać.

Schimo 1000G Gravius 250G

- I ty chciałem pretendować do tytułu mistrza haosa? - zaśmiał się Travis - Jesteś tak przewidywalny, że aż prawie szkoda cię niszczyć... prawie

- To patrz, podwójna supermoc aktywacja - odpowiedział Tet - Niebiański dysk plus Anielski strzał

Schimo 600G Gravius 650G

- Uuuu, żenada, ja mam coś lepszego, supermoc aktywacja! Lustrzana Tarcza!

Gravius stworzył potężną kulę, która kupiała energią, zaś wokół niej wiele obracających się złotych dysków. Wystrzelił połączaonym pociskiem w stronę lustrzanego bakugana, przed którym pojawiło się lustro, które całkowicie zablokowało atak. Gdy tarcza zniknęła, Schimo odzyskał część sił.

Schimo 1400G Gravius 250G

- I co teraz? - zaśmiał się ponownie Travis - Schimo atakuj!

- Podówója supermoc aktywacja! - Tet walczył dalej - Włócznia haosu plus Mglisty cień

Gdy lustrzany bakugan nacierał na Graviusa, ten błyskawicznie wytworzył świetlistą włócznię i dźgnął nią rywala, od razu rozmywając się w powietrzu.

Schimo 900G Gravius 250G

- Tani chwyt - parsknął Travis - Karta otwarcia start! Reaktor Haosa!

Schimo 1100G Gravius 450G

Powstałe w tym momencie środowisko haosa pokazało, gdzie są bakugany dostające energię z karty otwarcia. Schimo zaczął biec w stronę przeciwnika, jednak nie spodziewał się, że Tet błyksawicznie użyje Zemsty niebios. Gravius wystawił swoją włócznie, którą zablokował przeciwnika. Moc przepłynęła z Schimo do Graviusa, który od razu zamienił ją w potężny pocisk. Z łatwością znokautował przeciwnika.

Schimo 1100G Gravius 1300G

- Poziom życia Travisa, 60% - powiadomił gauntlet

- Tanie chwyty - ponownie parsknął Quar - Z drugiej strony, ty poszedłeś na całość i mocno osłabiłeś swojego bakugana, Schimo ma się świetnie

- Dokładnie - odparł lustrzany bakugan

- Zatem zakończmy to, skoroś taki pewny siebie - powiedział Tet wyrzucając kartę otwarcia

Baugany ponownie stanęły naprzeciw siebie. Tym razem pierwszy zaatakował Gravius przy użyciu Niebiańskiego Dysku. Złoty dysk utworzył się na jego włóczni. Wziął zamach i wystrzelił, Schimo jednak uniknął ataku.

Schimo 300G Gravius 650G

- To wszystko na co cię stać? - warknął Travis

- Patrz, supermoc aktywacja! - odpowiedział Tet - Wsparcie Niebios!

Od razu chmury przybrały złoty kolor, a na Graviusa zaczęła spadać energia, która go wzmacniała. Jego poziom mocy urósł do 1050 punktów mocy. Travis błyskawicznie użył Tajemnego hasła. Lustrzany bakugan ponownie skumulował energię i wystrzelił ją w złote chmury. Przybrały czarny kolor i uderzyły Graviusa piorunem, cały bonus z jego supermocy przepadł.

Schimo 500G Gravius 450G

- To się nazywa być cieniasem - dogryzał Quar - Supermoc aktywacja! Lustrzane Ostrze!

Schimo stworzył w dłoniach dwa miecze i ruszył byczą szarżą na Graviusa. Gdy dobiegł, starał się go uderzyć, jednak partner Barona unikał ciosów. W najmniej spodziewanym momencie, Tet aktywował Piramidę. Energia odrzuciła Schimo o kilkadziesiąt metrów.

Schimo 600G Gravius 650G

Po chwili Gravius podniósł wytworzoną piramidę, która osłaniała go przed atakami. Nagle zaczęła pędzić w stronę Schimo zupełnie sama. Ten podniósł swoje miecze z ziemi i czekał, aż doleci do niego.

- Dawaj... - odezwał się Travis - Synteza supermocy, aktywacja! Lustrzany Szermierz!

Schimo 600G Gravius 650G

Ostrza mieczy Schimo zmieniły wygląd na mniejsze i bardziej podłóżne, ale za to szybsze i opływowe. Bakugan z wielką prędkością uderzył nimi w lecącą piramidę. Ta rozpadła się w locie.

Schimo 600G Gravius 450G

- Kończmy to - powiedział Quar - Synteza supermocy, aktywacja! Szklany Łuczarz!

Ostrza Schimo połączyły się w łuk. Gdy bakugan zbliżał dłoń doń, pojawiała się lodowa strzała. Zaczął celować w przeciwnika. Gravius nie mógł ruszać nogami.

- Co się dzieje? - zdziwił się

- Oh, to nic specjalnego, Szklany Łuczarz nie pozwala bakuganowi uciec z miejsca, w którym stał - zaśmiał się Travis - Zaś lustrzany szermierz uniemożliwia wam aktywować supermocy, dopóki ja nie użyję conajmniej dwóch

Schimo wystrzelił, a strzała przebiła Graviusa na wylot. Bakugan Teta wrócił do formy kulistej i poleciał do nóg Barona. Travis złapał lustrzanego bakugana.

- I co teraz? - dogryzał - Jednak kiepski z ciebie mistrz haosa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki