FANDOM

Dzisiaj dojechaliśmy do miasta na południowej Karolinie. Jakoś zachciała nam się chęć na Buritto. Po zjedzeniu Buritto Lightnoid zauważył czarną kropkę unoszącą się do góry. Lightnoid szybko nan ią najechał i powiedział: Cześc, jesteś akimś Bakuganem....tak myslałem. A on - Nie marnuj mi czasu szukam kogoś....-Kogo! Może ci pomogę.-O Mam! To ten blondo włosy chłopak z tym czerwonym Bakuganem.-Luk i Drago?? To ich szukasz??-Tak? Mój mistrz potrzebuje świeżej walki.-Aha! Więc to ty jesteś ten Zekrom!-Skąd ty znasz moje imię kryształowy bakuganie.-Od histori Luka i Drago! Lightnoid atakuje Zekroma a to zauważa Pit.-Ej a ten czarny to kto??-Zekrom! O nie Drago!!! Szybko!!-Ok!-Nie! Ja to załatwie. Powiedział Pit.

-Hhaahahhaha! Krzykną John. Myślisz, że jak pokonałem Luka to nie pokonam ciebię?? Chyba coś ci się...-Nie?? Karta Odwarcia!!! Bakugan Bitwa!! Galaxy Lightnoid Start!- Bakugan Bitwa! Zekrom Start!! - Supermoc Aktywacja! Mroczna Kapsułą!!!- Ta kapsuła więzi wroga i go paraliżuje więc zerin nie może się wydostać, ma jednak chyba pomysł jeśli nie..już przegrał...-Supermoc Aktywacja!!! Galaktyczna Vestroia! - Hmmm...dobra, ale wciąż zamało!!! Supermoc Aktywacja!! TempoTwist!!- Ooo?? Co to ma być?- Coś hahahahhaha. A teraz. SMA! Błyskawica Zekroma!!!

Nagle Lightnoida przegrywa i spada do rąk Luka.-Spokojnie Pit mam go!!-Dobra zaraz dojdę. Zobaczysz odegram się.- Noto zobaczymy. Hhahahah. - Już idę. Luk i Pit wiedzą jak on już gra. Teraz trzeba skupić się nad tym co było w wizji Luka. Czy to prawda??? Niewiem sam, ale jedno jest pewne...musimy dostać się do Vestroi i potem poszukać wskazówek bo inaczej nic. Mati powiedział, że Archan widział Zekroma tuż przed przejściem na Ziemię. Bardzo dziwne. Więc Zekrom musiał istnieć jeszcze zanim zaczeliśmy miec przygody. Alex natomiast widziała go dwa tygodnie temu.

No dobra! Czas na Vestroie! Drago,Lightnoid,Werna! - Już się robi- Odpowiedziały Bakugany i otworzyły wielki portal do Vestroi. No dobra czas na przejście i odszukanie wskazówek.

C.D.N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki