FANDOM

No dobra. Jesteśmy w Vestroi. Tam znależliśmy Variasa i Spectrę. Co on tam robił. Po krótkiej rozmowie ze Spectrą poszedł. A my zabraliśmy się do rozbicia obozu. Po paru minutach dziewczyny ze swoich toreb wyjeły: Napoje, Pianki, zapałki i Chipsy. O 19:30 było już ciemno i siedzieliśmy sobie przy ogniu. Po zjedzeniu jednej pianki poszłem sobie nad rzekę bakuganów. Wszystkie bakugany już spały. Myslałem sobię znów o Rdzeniu, że utrzymuje przy życiu Bakugany.

To znów ja. Jak zapewne jestem przy obozie. Z rana zauważył mnie tylko Dharak, który szybko poszedł spać. Reszta bakuganów było w swoiej gupie czyli patrzyła i rozmawaiła z bakuganami 6 domen. Tara poszła i spytała się czy w Vestri nie znajdują się bakugany grupy Aquos i Mechtalia. Bakugany odpowiedziały, że na samym dole klifuu. Lightnoid zaś poszedł z Werną szukać domeny czystej lecz jak wiemy takie bakugany jak: Lightnoid,Werna i Naga sa jedyne. Drago ze mną rozmawiał o dalszej podróży gdzie się zatrzymamy. Po 45 minutach przyszła po nas Alex mówiąc, że już lecimy. Szybko założyłęm pasek z kartami i pobiegliśmy za Alexy do Obozu. Następnie weszliśmy do statku i polecieliśmy dalej.

Po jednym dniu dolecieliśmy na strefe Aquosa. Tam znajdują Preyasa, który mówi, że znajduje się tam duża budowla gdzie wielki bakugan krązy wokół czubka tej wieży. Szybko pobiegliśmy tam i okazało się, że to był John i Zekrom. Szybko skradlismy się do tej budowli gdy Zekrom nie widział. Psześliśmy już dwa piętra i nic nie znaleźliśmy. Dziewczyny weszły do pokoju nr. 237 a my do pokoju na 3 piętrze nr.345. Chłopaki i ja usłyszeliśmy krzyk dziewczyn i po koleji skoczyliśmy ze schodów. Szybko weszliśmy do pokoju a tam okazało się, ze dziewczyny wpadły do dziury pulapki. Niestety my też. Po 5 minutach usłyszeliśmy kroki stóp. Okazało się że to był John. John uśmiechem zamknął dziurę i za nami urwała się znó podłoga. Wpadliśmy do podziemnego Lochu. Supermoce moje i Pita nic nie podziałały. Jedynym wyjściem było użycię supermocy ze wszystkimi. Niestety nawet to nie pomogło. Szybko zaś coś wymyśliłem. Znalazłem podziemną skrytkę z granatami anty materi. Mma zdolność elektryczną więc zasiliłem to i wybuchły. Otwozyły wejście do komnaty Johna. John zaszokowany teleportował się a zamek powoli runą. Szybko transportowaliśmy się na Gundalię gdzie spotkaliśmy Rena i Nurzaka.

C.D.N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki