FANDOM

Wiele się wydarzyło, już długo nie mieliśmy przygód. Nadal utrzymuję pierwsze miejsce rankingu. Po walkach Drago przekształcił się w swą formę. Wskoczyłem mu na grzbiet i razem latalismy wokół BeyWiev. Po paru minutach zaszalała burza. Grzmoty bez deszczu wogule mi się wydawało dziwne. Po pół godziny pojawia się tajemniczy Bakugan a na nim, dziwny Wojownik. Zwał się: John Destroyer.

Wymienialiśmy się supermocami co do joty. On atakował ja unikałem ja atakowałem a on unikał. Sądziłem, ze umie kopiować ruchy. Wydawał się bardzo dziwnym Bakuganem, który wygląda jak nieznany gatunek. Po wielu udanych próbach wkońcu próbuje dostać się i go pokonać....NIESTETY! Zekrom tak wykorzystał sytuację, że Drago wpadł do dziury Darkusa. Po minucie Drago wyszedł pokonany. Zadziwił mnie ten Bakugan i patrzyłem się na niego jak fan w swojego idola. Po sekundzie Bakugan zmienił się w kule i złapał go wojownik, po czym poszedł i odpowiedział: Dozobaczenia Luku Otori. Nie wiedziałem z kąd zna on moje imię. Po godzinie lecenia do domu sprawdziłem w bazie danych tego wojownika. Okazało się, że szybko awansował na 13  miejsce z e 100 wydawało mi się nie możliwe.

Następnego dnia poszłem do Pita. Opowiedziałem mu o tym wojowniku. On zapyrtał czy coś o nim wiem. Odpowiedziałem mu, żeeeee tak, awansował ze 100 miejsca na 13. Pit ździwił się i szybko wszedł na Bakuprzsetrzeńwszystkocowieszowojownikach.com. -Żeczywiście! Krzyknął Pit i szybko z Lukiem pobiegli do dziewczyn.

U dziewczyn opowiedzieliśmy o tym wojowniku, i szybko pobiegliśmy po resztę BakuGalaxy. Po odnalezieniu reszty, transportowaliśmy się do bakuprzestrzeni i szybko poszliśmy szukać Johna. Niestety nie udało się. Okazało się, że John wypisał się z turnieju. Poszliśmy do rejestracji i oznaczyliśmy, że przez pewny czas nas nie będzie by szukać Johna. Rejestrator zrozumiał to i oznajmił trenerom Bakugan, ze słąwnej drużyny BakuGalaxy, nie będzie przez pare dni.

C.D.N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki