FANDOM

Otóż jesteśmy znów na Ziemi. Szłem do Bakuprzestrzeni z Drago. Drago już przygotowywał się do walki. Już mieliśmy wchodzić i Mei potrąciła nas przyczem wpadliśmy ja i Bakugany do fantanny. Wkurzony popatrzyłem w stronę Mei i widziałem jak trzyma kamerę, którą ostatnio widziałem w Vestroii. Szybko za nia pobiegłem na Arene 600??? Co tam się działo??? Okazało się, ze odbywała się walka Pita i Alex:

Luk: WTF??? Co tu się dzieje??

Alex: SMA!!! <Alex bardzo szybko użyła Sma A Werna szybko nadleciała na Lightnoida.

Pit: Hehe...SmA!!< Lightnoid Pitera szybko odeciał w stronę Cyber Nieba i bardzo mocno zaatakował Wernę w klatkę piersiową.

Alex: Grr....SmA! Werna!!! <Werna szybko odzyskuje siły i odejmuje Lightnoidowi tak dużo mocy że zostaje mu tylko 10 000 punktów mocy. Ale Pit:

Pit: SmA! <Lightnoid szybko odzyskuje 85 000 punktów mocy i niepozwala Wernie atakować przez zmniejszenie mocy do podstawowego. 

Luk: To zapewne Galaktyczna Vestroia. <Luk jednak zauważa Mei nakręcającą tą walkę...czy Walka Czysta vs. Czysta jest taka inspirująca??? Sam się pogubiłem.

Alex: Times Infiinity!! <Werna szybko Atakuje Lightnoida.

Pit: Shit co ja teraz zrobie??? hmmm.....No jasne! Wielka Vestalia!!!!!!

Alex: Hmm?? Co jest??

Pit: To jedna z moich ulubionych, atak!!!

Oba bakugany bardzo szybko atakują, unikają i zacierają się! Lecz po ostatnim ostatecznym ataku okazało się być wygrana Obojgu. Remis. Po tym szybko do nich podbiegliśmy i powiedzieliśmy im że to byłą świetna walka. Oboje uśmiechneli się i poszliśmy wszyscy razem świętować świetną walkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki