FANDOM

- Widzę, że już wróciliście - powiedział Katschamand ujrzawszy wracającego Gotfryda i Orlando - Macie to co nam potrzebne?

- Wszystko - oprał Gotfryd wręczając wszystkie zdobyte z trumny przedmioty ifrytowi - Już jest?

- Jestem - oznajmił Lance materializując się nagle

- Ej ej ej ej ej, zaraz zaraz zaraz zaraz - zatrzymał akcję Pit - Co tu się wyrabia?

- I co tu robi ta kiełbaska? - spytał Dancer kierując swój wzrok na Orlando

- Jestem winny wam wytłumaczenia - zaczął Katschamand swój monolog kreśląc mimo wszystko runy wokół rytualnego kręgu - Otóż ja tylko wypełniam zalecenia dawane mi przez Kazarza, widzicie ten czarodziej przewidział wszystko dokładnie. Wszystkie przedmioty gdzie będą się znajdowały, jakim osobom mogę zaufać. Przede wszystkim wiedział także i zapisał fakt uwięzionej świadomości trzeciego Nighterusa pomiędzy sferami. Kazarz wie jak go przywrócić i wie jak zakończyć przyszłą wojnę. Wybaczcie, że wam nie mówiłem, ale on przekazał mi także reakcję, jaką będziecie mieli. Ale nie denerwujcie się, mamy wszystko co potrzebne do rytuału przywrócenia, może zaczniemy?

- Dobra, róbcie swoje - zezwolił Dansa. W tym momencie do kręgu podszedł Katschamand, Gotfryd, Orlando, Lance, Gejsza, Dortmund i Aeopathila. Zaczęli wymawiać słowa inkantacji. W tym momencie rzeczywistość wokół zaczęła się naginać. Nasza pierwsza sfera zaczęła się mieszać z innymi, wyższymi. Czasem zdarzało się, że niebezpieczne potwory wydostawały się ze swoich sfer i widząc stworzenia z mięsa, postanawiały je zjeść. Tu była rola BakuGalaxy, pilnować aby rytuał przebiegał nieprzerwanie. Stwory wyskakiwały naprawdę przeróżne. Xorny, Ilithiny, Drowy, Złowieszcze Lemure i wiele innych. Problemem była nie tylko ich przewaga liczebna, ale także niespotykana dotąd taktyka walki. Xorny potrafiły w dowolnym momencie przejść do sfery astralnej co pozwalało im bezproblemowo unikać ciosów, a także atakować tyły.

Walka była naprawdę ciężka. Wielokrotnie ktoś był ratowany przez kogoś innego tylko po to, aby samemu komuś pomóc i znowu być w potrzebie. Liczba przeciwników stale się zwiększała, a sytuacja była gorsza z sekundy na sekundę.

- Ej no, zaczynam wymiękać - naskarżył się Dansa rozwalając głowę jednego Xorna o ścianę - Za dużo ich, pokonamy jednego to i tak zaraz przychodzi tu trzydziestu kolejnych - dopowiedział, jednak w tym czasie został uderzony z tyłu przez Githiyiaki, stwora przypominającego szarego człowieka z bardzo długimi rękoma, sięgały mu bowiem, aż do łydek. Dansa upadł na ziemię twarzą, lecz nagle Pit strzelił stworowi w twarz pociskiem z lodowej bazooki. W odpowiedzi jeden Xorn pojawił się za Evensem i zaczął go dusić stalową włócznią, drugi przewrócił, a trzeci zaczął konsumować rękę.

Na szczęście drużyny nagle całe pomieszczenie wypełniła dziwna esencja. Wszystkie stwory uciekły z przerażenia. W środku rytualnego kręgu zaczęła się materializować postać. BakuGalaxy było zdziwione gdy osoba pokazała się nieco inna, niż ją zapamiętano.

Wszyscy, którzy przywracali tę osobę padli na ziemię z wycieńczenia. Natomiast czerwony dym gdy opadł odsłonił twarz nieco odmienionego Zeroxa.

- Ej, o co tu chodzi? - zapytał Maciek lekko zirytowany - Mieliście przywrócić Rexa

- Wybacz, ale nie wszystko można robić na raz - odparł Katschamand

- Nie tak się umawialiśmy - spostrzegła Aeopathila

- Skoro żyję, znaczy że wypełniam moje zobowiązanie. Nie marudźcie, po prostu sprawa jest, że tak powiem... Bardziej skomplikowana

- Bardziej skomplikowana? Co chcesz przez to powiedzieć? - dopytywał Peter

- Widzisz Evansie, sprawa wygląda tak, że Kazarz zaplanował całą wojnę i każdy kto zna jego przepowiednie robi wszystko, aby wypełnić jego zalecenia

- Skoro tak, to powiedz czy Rexa kiedyś przywrócicie - powiedział Dansa

- Tak, jednak jeszcze nie teraz, musicie nauczyć się cierpliwości, bo to prędko nie nastąpi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki