FANDOM

Wirus – pierwszy odcinek serii Niebezpieczna epidemia.

Treść Edytuj

Kolejny zimny dzień w BayView. Śnieg zrobił swoje, ponieważ wykłady na uniwersytecie zostały odwołane. Mimo wszystko Luke wyszedł na dwór i poszedł prosto do Interprzestrzeni. Jak na tak zimny dzień, było tam tysiące osób. Blaze rozpoznał paru swoich ziomków.

- Cześć, Dorothy. Coś się wydarzyło? - zapytał Luke.

- Hm... Wydaje się, że musi pan to zobaczyć. - powiedziała podając chłopakowi teczkę.

Luke spojrzał na nią i poszedł do windy.

- A... Coś jeszcze? - powiedział Luke.

- Nie... Wydaje mi się, że ekipa budowlana z oddziału drugiego wyjechała do Miami. - oznajmiła Dorothy.

Blaze kiwnął głową i pojechał do kwatery BakuGalaxy - na samą górę wieżowca Interprzestrzeni.

- Cześć Luke, co tam? - zapytał Dragneel siedząc przy biurku i szperając w bazie graczy.

- Siema - Blaze podał mu rękę i położył teczkę. - Trzeba to sprawdzić...

- Aha... - mruknął Ake i wyjął z koperty płytę DVD. Włożył ją do napędu i odtworzył. Na 100 calowym ekranie pokazało się logo Weazel News.

- Dzień dobry, mówi Barbara Newman prosto z Wiscousin. Doszły do nas słuchy, że tajemnicza eksplozja zaraża tutejsze bakugany. Przyczyny epidemii nie są jeszcze znane, gdyż ekipa CRIMSON Ranger niestety nie zdołała zbadać wybuchu. Wrócili zmęczeni, kilkakrotnie wymiotowali. Reszta informacji na naszej stronie internetowej weazelnews.enus.com - Blaze spojrzał na Adriana, który wytrzeszczył oczy i wyjął płytę chowając ją do koperty.

- To mamy przekichane...

- No - potwierdził Luke i włożył teczkę do szuflady. - To jaki jest plan?

- Mnie się pytasz? To Peter ustala plany naszych akcji. Idź do niego.

Chłopak zgodził się z Dragneelem i podszedł do Evansa.

- Cześć, Pit. Mam sprawę...

- Słyszałem... Jakaś epidemia na północy USA...

- Skąd...

- Słyszałem, Luke. Poza tym ekran jest tak wielki, że mogłem zobaczyć wszystko. Ten zielony opar jest strasznie tajemniczy.

- Mentooos enigma! - krzyknął Dansa przechodząc obok chłopaków. - Kiedy lecimy do Wiscousin?

- Niebawem - oznajmił Peter i udał się w stronę wyjścia z kwatery. - Spokojnie! Bądź cierpliwy. - Evans zauważył jak Blaze zgryzał dolną wargę. Zawsze to robi jak się nie cierpliwi.

- Nie bój żaby, wytrzymam. - powiedział cicho Luke i usiadł na kanapie zamawiając sobie sok pomarańczowy. Spokój w kwaterze przerwała Maja, która wbiegła do niej trzęsąc się.

- Wiecie, co się dzieje na Wiscousin?! - krzyknęła Tanaki.

- Tak, jakiś wirus zaraża bakugany. Jeśli tak dalej pójdzie to i nasze ulegną... - powiedział spokojnie Luke i wstał. - Spokojnie...

- Ta... Czemu miałabym się nie denerwować?

- Dlatego, że jesteśmy BakuGalaxy i zawsze położymy kres złu?

- No tak... Tym mnie podniosłeś na duchu - dziewczyna uśmiechnęła się i usiadła koło Dragneela, który cały czas wyszukiwał czegoś w internecie.

Ciąg dalszy nastąpi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki