FANDOM

Ataquas - duch, panujący w Wieży Zatracenia. Reszta duchów jest pod jego panowaniem na mocy traktatu zatracenia, który podpisano w celu pokonania Najeźdźców.

Wygląd Edytuj

Zdefiniowanie wyglądu Ataquas'a jest trudne, ponieważ jest duchem nieposiadającym ciała. Jednak aby jego zmaterializowani współpracownicy wiedzieli gdzie jest, nosi pelerynę i amulet. Gdy używa dużych pokładów energii, widać kontury jego sylwetki.

Charakter Edytuj

Jest to istota władcza, a nawet despotyczna. Posiada wiele typów osobowości, które zmieniają się w zależności od pogody, co sprawia, że jego charakter jest dowolnie kontrolowany przez Kashara.

Jednym z typów jego osobowości jest: Stoik.

Całkowicie pozbawiony empatii, ślepo wyznający zasady. Gdy jest taki, niemożliwym jest spełnienie prośby, która godziłaby w zasady. W tym momencie, jego styl walki jest spokojny i nigdy nie wykonuje pierwszego ruchu, chyba że ma dobrą strategię, która jego zdaniem pozwoli mu zwyciężyć.

Ten tryb aktywuje się podczas pogodny umiarkowanej.

Jednym z typów jego osobowości jest: Furiat.

Opiera swoje zachowanie na spontanicznym myśleniu i nigdy nie zastanawia się nad tym co robi. Robi wszystko na szybkość, jest wtedy przekonany, że prędkość pozwoli mu wygrać z wolniejszymi przeciwnikami. W walce najczęściej rzuca się z kończynami na oślep, jednak jego szybkość daje mu przewagę.

Furiatem jest w czasach upału.

Jednym z typów jego osobowości jest: Konserwatysta.

W tym typie, jest ostrożny do granic możliwości. Zawsze unika wszelkiego ryzyka i rzadko się odzywa, woli kiedy robi to ktoś za niego. Nawet przyparty do muru, nie walczy. Jego jedyną obroną jest możliwość teleportacja oraz zmiana pogody.

W czasach chłodniejszych, pochmurnych, Ataquas jest Konserwatystą.

Znaczenie w sadze Edytuj

Ataquas odgrywa rolę drugoplanowego bohatera. Niemal się nie pojawia, a nawet jeśli to na chwilę. Nie ma żadnych planów na przyszłość, gdyż z tytułu istnienia poza wymiarami, nie jest powiązany z odczuwaniem czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki