FANDOM

Artemis (łać. Diana) to medyk i wojowniczka Subterry (tylko w Bakugan: Międzywymiarowa Wojna). Zazwyczaj mówią na nią Diana. W wieku 15 lat przestała grać w bakugan.

Charakter Edytuj

Wojowniczka o silnym, nieraz twardym charakterze. Nawet w gniewie nie traci panowania nad sobą. Jest w niej jakaś niepokojąca siła charakteru, nieraz przechodząca w fanatyzm. Jest nieufna w przyjaźni i przyznaje swą przyjaźń dopiero, gdy przekona się o bezinteresownym przywiązaniu innych. Na niepowodzenia nie jest zbyt wrażliwa, jej wytrwałość przezwycięża wszelkie przeszkody. Ocenia wszystko według własnych kryteriów. Nie ulega wpływom, trudno nakłonić ją do zmiany decyzji, nawet jeśli była niesłuszna. Bardzo wcześnie zyskuje niezależność. Niczego nie wybacza i z diabelnie dobrą pamięcią rzuca w twarz dawne przewiny. Nie ufa wyobraźni i natchnieniu, kieruje się logicznym rozumowaniem.

Wygląd Edytuj

Jest jasną, średniego wzrostu blondynką z brązowymi oczyma. Zazwyczaj nosi podstawowy strój medyków.

Anime Edytuj

Występuje w serii Międzywymiarowa Wojna i BakuSchool.

Umiejętności Edytuj

Medyczne techniki Edytuj

Diana w podstawowym stroju medyków

Diana w podstawowym stroju medyków

Diana jest na tyle uzdolniona, aby móc powiedzieć w jaki sposób dany pacjent został zaatakowany oraz jakiej broni używał przeciwnik do zadania obrażeń. Do wykonania takiej analizy Artemis potrzebuje jedynie chwili. Na podstawie swojej wiedzy o właściwościach roślin i kwiatów potrafiła tworzyć ziołowe lekarstwa. Tego typu informacje Diana posiadła dzięki swojej pracy w rodzinnej kwiaciarni.

Ciekawostki Edytuj

  • W mitologii greckiej Artemida [1]  to bogini łowów, zwierząt, lasów, gór i roślinności.
  • Jej imię brzmi trochę jak imię dla chłopaka przez co często myślą że jest chłopakiem.
  • Jest kuzynką Alice Gehabich.
  • W jednym z odcinków BakuSchool Diana przez dosłownie sekundę miała "vestaliańskie" oczy, jednak osoba, która to widziała nie była w stanie udowodnić że Artemis to Vestalianka.

Przypisy Edytuj

  1. Artemida, nazywana także Artemis (gr. Ἄρτεμις Ártemis, łac. Diana)

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki