FANDOM

Argen – główny antagonista serii Bakugan: W sieci Mroku. Walczy Comet Razenoidem.

Wygląd Edytuj

Argen ma długie, ciemnobrązowe włosy i oczy nieznanego koloru, gdyż nigdy nie był pokazany bez maski. Jako duch posiada nienaturalną, zieloną skórę.

Jako duch, Argen nosi maskę o fioletowych "wizjerach" wykonanych z tworzywa sztucznego lub szkła, jak również ciemnofioletowy płaszcz. Posiada on paski z guzikami, jednak do pasa jest rozpięty. W talii, jeśli przyjrzeć się dokładnie, można zobaczyć część niebieskiej koszuli i dwa pasy o okrągłej klamrze. Argen nosi również jasnofioletowe spodni, a także buty z małymi obcasami. Te buty mają paski, jak również sprzączki na nich.

Po wchłonięciu Raya ma stosunkowo długie, stojące, brązowe włosy. Chodzi w czarnych jeansach, czarnej koszulce i ciemnofioletowej marynarce. Ma na głowie złotą opaskę, do której przymocowane są fioletowe "wizjery" znane z poprzedniej formy. Na lewej ręce nosi ochraniacz wyglądający jak głowa smoka, w którym trzyma Razenoida, natomiast na prawej ręce - czarną bransoletkę z czerwoną obwódką.

Charakter Edytuj

Argen jest okrutnym człowiekiem, choć na swój sposób przekonującym do swoich racji. Nigdy nie rezygnuje ze swoich celów i pragnień. Posunął się nawet tak daleko, że zabił swojego ucznia - Raya, by wchłonąć jego moc i samemu rozprawić się z młodymi wojownikami. Argen czerpał z tego wielką przyjemność. Przed tym wydarzeniem jest nieżywy fizycznie - był duchem.

Anime Edytuj

Oficjalnie wystąpił w 4 odcinku serii W sieci Mroku, jednakże jego duch jest widoczny w serii Powrót Rycerzy Zamkowych.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako duch przypomina Maskarada, lecz po wchłonięciu swojego ucznia - Ray'a - jego ciało nabiera cech wyglądu Ray'a

Galeria Edytuj