FANDOM

Apocalipsus - demon imp, jeden z niższych sfer. On(o pierwotnym imieniu Kapcios) i wielu innych było zmuszanych do wykonywania poleceń Nebirosa. Wyższy demon nie doceniał wielu ksiąg, które brał sobie mały imp. Dzięki nim w szybkim czasie zdobył wielką moc. Kiedy wyeliminował dawnego zwierzchnika, przyjął imię Apocalipsus, które nosił pierwszy Niszczyciel Światów i obrał sobie podobny cel, miał zamiar zniszczyć świat i postawić nowy na jego zgliszczach.

Wygląd Edytuj

Apocalipsus jest wielkim demonem. Jego głowa przypomina smoczą, a na prawym ramieniu ma coś w rodzaju naramiennika z adamyntu - metalu jak dotąd niezniszczalnego nawet pomimo piłowania go diamentami. Prawa przedramię także jest całkowicie pokryte adamytnową tubą, którą chroni swoje nieuleczalne rany, a zamiast prawej dłoni ma dłoń za adamyntu. Lewa ręka jest prawie cała naturalna, jednakże zamiast dłoni ma wielkie szczypce sięgające niemal do ziemi. Jest bardzo dobrze umięśniony i jego mięśnie są mocne, więc jest wytrzymały. Z jego kaloryfera czasem wynurzają się wielkie macki. A z pleców 4 smocze głowy i wielkie skrzydła o rozpiętości wysokości Apa każde. Jego nogi natomiast przypominają bycze owłosione wyprostowane nogi.

Charakter Edytuj

Kapcios to wredna postać ciesząca się z bólu swoich ofiar, jednakże osoby, które zasłużyły na jego szacunek mogą zostać jego pomagierami, albo zginą śmiercią bezbolesną. Jego prawą ręką jest Cyrus Oroshu, który jako jedyny jest traktowany przez Apocalipsusa dobrze. Executia natomiast to dla niego łowczyni, którą traktuje dobrze, kiedy wykona jego zadanie, a źle gdy coś zawali. Reszta to dla niego zwykłe narzędzia "pana ciemności", jak określa siebie. Jego celem jest Oculus Mundi, dzięki któremu ma nadzieję na stworzenie świata pod siebie.

FormyEdytuj

ImpEdytuj

To pierwsza, najsłabsza forma Apocalipsusa. Był małym, szarym i wątłym pseudodemonem. Nie posiadał żadnego potencjału bojowego. Przejawiał jednak duże wyczucie mocy, które zwróciło uwagę jego przyszłego nauczyciela - Nebirosa.

ChochlikEdytuj

Mordercze treningi Nebirosa zmuszały Kapciosa do wyzwalania mocy. Demonicznemu księciu szybko udało się uwolnić potencjał swojego nowego ucznia dlatego nauczywszy go podstaw zabierał go ze sobą na swoje samotne misje i zmuszał do wykonywania całej roboty. Jako że Nebiros jest głównie wojownikiem to tężyzna Apocalipsusa widocznie się poprawiła.

Samotny impEdytuj

Podczas najazdu demonów na Ziemię prowadzonego przez samego Nebirosa, Kapcios postanowił uciec, aby szukać mocy na własną rękę. Zostawszy zlekceważony dotarł do Biblioteki Zatracenia, w której zdobył wielką wiedzę. Następnie założył własny krąg magii. Jego moc była już na poważnym poziomie - 7 krąg Mocy Pradawnych. Również jego mięśnie zaczęły poważnie rosnąć i wyglądem przypominał już niskiego kulturystę. Również jego skulona sylwetka zaczęła się prostować.

Nowy ApocalipsusEdytuj

Głównym celem kręgu Kapciosa było wchłonięcie przez jego członków mocy legendarnego Czempiona Zła - niezależnie od tego jak głupio brzmiałaby ta nazwa. Organizacja jednak została zniszczona przez Rexa i Zeroxa, a przejęcie mocy zakończyło się fiaskiem z powodu interwencji samego wyżej wspomnianego demona.

Apocalipsus jednak zdołał przeżyć. Kilka lat później odnalazł tak zwany Amulet Apocalipsusa. Przeczytawszy kilka tekstów uwierzył w ich wieszczy charakter i zinterpretował je jako opis właśnie jego.

Moc amuletu pozwalała mu na pochłanianie mocy pokonanych rywali. Jego moc stawała się coraz większa. Sylwetka była całkowicie wyprostowana. Był już potężny fizycznie, każdy mięsień był wyrzeźbiony, a bicepsy stały się duże. Jego nogi pokryły się brunatnym owłosieniem. Wciąż jednak były zakończone kopytami. Sam również urósł i zaczął przewyższać wzrostem typowego człowieka (ok. 185 cm.) Osiągnął także mistrzostwo w mocach pradawnych do tego stopnia, że przestał potrzebować komponentów do wywoływania mocy, jak i również potrafił wywoływać je poprzez myśli.

ApocalipsusEdytuj

Apocalipsus pełnej mocyEdytuj

Ostateczny ApocalipsusEdytuj

Moce Armagedonu Edytuj

Jako demon, Apocalipsus jest stale w trybie armagedonu i ma 5 000U

Pomiędzy 23 i 24 odcinkiem serii Oculus Mundi, Apocalipsus odzyskuje swoje wszystkie siły dzięki czemu wszystkie jego statystyki zwiększają się dziesięciokrotnie.

  • Oko Apokalipsy: Odejmuje przeciwnikom po 2000U
  • Cios Apokalipsy: Odejmuje 1000U za każde uderzenie w przeciwnika
  • Nieskończona Moc Apokalipsy: Odejmuje Apocalipsusowi tyle by zostało mu 1000U, ale daje mu moc, którą może pokonać absolutnie wszystkich
  • Osłona Oka: Za punkt spotkaniowy zmniejsza zadawane obrażenia o ilość U Apocalipsusa

Ciekawostki Edytuj

  • Uważał, że pokonał Kruka;
  • służyły mu osoby mające się za silne takie jak Pactus czy Mag Mel;
  • Mag Mel nazwał go bananem;
  • w 20 odcinku serii Ciemnego Sojuszu Orlando przeczytał o impie zwanym Kref. W rzeczywistości chodziło o Apocalipsusa. Fabularnie błąd wyniknął z powodu, że Rex znał wcześniej Apocalipsusa pod tym imieniem, a tak naprawdę autor zwyczajnie zapomniał, że nadał mu takie imię i później dorzucił Kapcios;
  • jest prawdopodobnie drugą najpotężniejszą postacią w sadze Nev-Rexa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki