FANDOM

Alvin Clauss to Vestalianin, gracz Aquosa i członek Vestaliańskiej Policji Międzywymiarowej. Jego bakugan na razie jest nieznany.

Charakter Edytuj

Na początku wydaje się być zupełnie bez serca, bez żadnych uczuć. Nie przejmuje się śmiercią Miry. Nie obchodzi go również trochę później jak SPOILER. Jest nieprzyjemny, bezinteresowny, kompletnie nie zna się na żartach. Chodzi z tz. lodowym spojrzeniem. Nie lubi zawierać nowych znajomości, nie lubi być w tłumie. Jednak po jakimś czasie zauważalne jest że jednak Alvin ma uczucia. Podczas przebywania z BakuGalaxy zrozumiał jakie to jest ważne. Zaczął się więcej uśmiechać, nie odmawiał nikomu pomocy a przede wszystkim był szczery.

Anime Edytuj

Pojawia się w 14 odcinku Bakugan: Zemsta i Obietnica.

Umiejętności Edytuj

Gra w Bakugan Edytuj

?

Elficke korzenie Edytuj

Pewnie niewiele z was wie że Vestalianie są spokrewnieni z elfami (tass, wymysł autorki). Jako jeden z niewielu obudził w sobie moc "Elfickich korzeni", dzięki czemu może mesmeryzować (hipnotyzować), stawać się niewidzialnym oraz latać. 

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszym Vestalianinem ukazanym w serii, który obudził w sobie moc "Elfickich korzeni"
  • Prawdopodbnie przeszedł specjalne szkolenie, w którym traci się uczucia

Cytaty Edytuj

  • "Kim jestem? Jestem nikim. Czy się tym przejmuję? Nie. Moim zadaniem jest wypełnienie misji, nic innego się nie liczy. Nie liczysz się ty, ja ani ona. Zrozum to.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki