FANDOM

Naga - to bakugan o domenie kryształowej i również strażniczy bakugan Lisa Hikaru.

Historia Edytuj

Naga w Vestroi chciał wchłonąć energię rdzenia Ciszy i Nieskończoności. Udało mu się jedynie wchłonąć energię rdzenia Ciszy, przy czym doprowadził do tego, że większość bakuganów w Vestroi była kontrolowana przez negatywne moce. Chciał moc rdzenia by oszukać przeznaczenie bakuganów o domenie kryształowej. Bakugany o tej domenie miały krótki czas życia. Jak bedzie tez czas to znikała na zawsze. Pewnego dnia Rdzeń Ciszy wszedł do Nagi i on ewolulował do Alpha Nagi. Potem Naga zdał sobie sprawę że nie tylko Werna może znaleźć Wojownika, a też chciał go mieć. Teleportował się na Ziemię i znalazł sobie Elrah jako Wojowniczkę. Od tamtego dnia Naga stał się dobry i walczył jako partner obok Elrah.

Wygląd Edytuj

Naga to dragonoid o białej skórze i czerwonych oczach. Jego wygląd przypomina smoka-rekina.

SupermoceEdytuj

  • Tarcza Kosmosu: Odbija SM.
  • Zament Darkusa: Anuluje SM i podwaja poziom mocy Nagi.
  • Poziom Zero: Poziom mocy przecewnika spada do 0.
  • Wysysanie Moce: Przenosi połowy mocy.
  • Cisza Grozy: Anuluje SM przeciwnika i dodaje 700 punktów mocy.
  • Promien Mocy: Anuluje lub robi nieużytek z k.o. i pozwala Nadze wykorzystać ponownie SM.

Synteza SupermoceEdytuj

  • The Silent Core: Anuluje wszystkie SM i dodaje 2000 punktów mocy.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo iż Naga ewoluował, jego wygląd oraz część SM pozostali tak samo jak w pierwszej wariacji.
  • Jest bratem-bliźniakiem Werny.
  • Ewoluje w Delta Nagę.
  • On oraz Werna posiadają podobne ewolucje.
  • Posiada Rdzeń Ciszy.
  • Podkochuje się w Skyress.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki