FANDOM

Alex Bailey – jedna z pięciu głównych bohaterów serii Bakugan: Sześć Obelisków Boga Re. Jej Strażnikiem jest Chance Dragonoid, a Egipską odpowiedniczką i opiekunką, Izyda.

Historia Edytuj

Przed debiutem Edytuj

Alex pochodzi z dość bogatej, angielskiej rodziny. Wychowywała się w domu przepełnionym spokojem i miłością. Jest jedynaczką, przez co budzi wrażenie rozpieszczonej małolaty. Od dziecka jeździła na wakacje do babci, która mieszkała w wiosce oddalonej od miasta, gdzie Alex mogła się wyciszyć i odpocząć od hałasu ulicznego. Dzieci w jej wieku spotykały się, by grać w Bakugany, jednak dziewczynie tego zakazywano- nie wiadomo dlaczego, możliwe, że chodziło o bezpieczeństwo Alex. Mimo to, babuszka Rosalie zawsze opowiadała dziewczynie ciekawe historie z własnego życia.
Aly

Mała Alex

Wpłynęło to na uosobienie nastolatki. Stała się marzycielką i zarazem zaczęła wyobrażać sobie nieprawdopodobne rzeczy, które następnie przerodziły się w sny. Jednak po pewnym czasie, rodzice dziewczynki zaczęli się martwić, gdyż coraz częściej Alex budziła się z płaczem. Przepiękne sny przerodziły się w koszmary, a obrazy z nich pochodzące zaczęły dziać się naprawdę.

Po debiucie Edytuj

Alex debiutuje już na początku pierwszego rozdziału, kiedy akcja rozgrywa się w jednym z jej snów. Następnie dziewczyna otrzymuje od nauczycielki misję i napotyka na swojej drodze Akihito. Gdy błądzi po cmentarzu, niechcący teleportuje się w jakieś dziwne miejsce. Z początku dziewczyna nie akceptuje drużyny oraz swojego przeznaczenia i chce wrócić do domu. Jednakże kolejne wydarzenia wpływają na podjęcie przez niej decyzji. Po otrzymaniu od babci pierwszego Bakugana, a jej przyjaciele wpadają w kłopoty, wyrusza z odsieczą.

Posiadane Bakugany Edytuj

Przy sobie Edytuj

Obrazek Nazwa i opis
ChanceDragonoidAlex Chance Dragonoid - wcześniej Bakugan babci Alex, aktualnie przynależy do 15-latki. Jeden z sześciu głównych Strażników Wybrańców. Debiutuje w 3 rozdziale.
Znane Karty Super Mocy: Brak znanych kart, które pojawiły się w Opowiadaniu...

Zaprzyjaźnione Edytuj

Obrazek Nazwa i opis
Plik:?.png --- *uzupełnię później*

Więcej z Fandomu

Losowa wiki