FANDOM

„I dlatego, że jestem słaba muszę być bardzo silna.Nie chcę być normalną w nienormalnym świecie.”— Alex

Akane - znana na ziemi jako Aleksandra Taiga (アレクサンダータイガー) - córka Selene. Jest członkinią i głównym graczem domeny Czystej w BakuGalaxy. Po odrodzeniu stała się sławna jako Flame Haze.

Charakter Edytuj

Alex jest dziewczyną o wielu twarzach. Kocha konfrontacje i walki bakugana, uwielbia też gdy wszyscy dookoła niej są szczęśliwi. Alex ma wiele możliwości rozwoju, zwłaszcza pod względem walk. Jest ona typem osoby która nie lubi się chwalić. Alex nienawidzi ludzi którzy uwarzają, że mogą pozwalać sobie na wszystko i często prostuje takie osoby. Lubi pomagać innym szczególnie nie dostając nic w zamian bo z tego ma największą radość. Alex ma złożoną osobowość uczuć okazywanych przez wrażliwość, stara się nigdy nie płakać a swoje uczucia zakrywa zwykle pod tak zwanym:"Uśmieszkiem" robi to aby jej przyjaciele się nie smucili po to by otaczał ich radosny świat. Często niektóre sprawy zachowuje dla siebie. Najbardziej ceni szczerość i odwagę. Nienawidzi gdy ktoś wspomina o wojnie, jej zdaniem są one stratą czasu a także honoru. Boi się samotności. 

Dzieciństwo Edytuj

MałaTaiga.jpg
Alex urodziłą się w Japonii, jej matką była Selene, ojca nigdy nie poznała. W wieku 2 lat musiała uciekać, matka przekazała ją ojcu, któego spotkała wtedy po raz pierwszy w życiu. Z czasem wspomnienia o Selene zniknęły z życia Alex. Dziewczyna została wychowana przez rodzinę Taiga. Przez kolejne lata żyła normalnie, często wplątując się w walki ze swoim bakuganem Angel, którą nieszczęśliwie straciła. Przestała grać w bakugan, dopuki nie spotkała Werny. Pod wpływem rdzenia zmieniła wygląd, jednak to nie wpłynęło na jej osobowość. Dołączyła do znanego BakuGalaxy. Szybko nauczyła się władać bronią, stała się mistrzynią szermierki. Dopiero w wieku 16 lat wróciły wspomnienia o Selene. Nie wróciła do matki, wolała pozostać wolna, na ziemi.

Hobby i lubiane zajęcia Edytuj

Ahorse.jpg
Taiga od młodości interesowała się jazdą konną. Dziewczyna szybko się uczyła, jednak nigdy nie startowała w konkursach. Miała własnego wierzchowca, którego jednak straciła. Dziewczyna uwielbia malarstwo, jest do dla niej sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Alex interesuje się szermierką, która pozwala jej na pozbycie się wszystkich negatywnych emocji. Lubi słuchać muzyki, czytać książki oraz mangę. Często ogląda baki.

Moce i umiejętności Edytuj

Bakugan Edytuj

Dziewczyna jest utalentowanym graczem. Pokonuje przeciwników dzięki temu, że potrafi szybko ustalić ich słabe punkty i czasem udaje jej się rozgdyzać strategię wrogów. Polaga na swoim bakuganie i jest mu oddana. Często działa na żywiął, co przyczynia się do wielu niebezpiecznych sytuacji, jednak zwykle wychodzi z nich zwycięsko.

Szermierka Edytuj

Asuna.gif
W wieku 10 lat Alex postanowiła uczyć się szermierki. Jej tata wynajął do tego człowieka, nktóry znany był jako nauczyciel tańca. Dziewczyna szybko opanowała walkę rapierem, żaden z mieczy nie był dla niej problemem. Z czasem nauczyciel pokazał jej, że walka nie polega tylko na włądaniu ostrzem, pokazał jej jak "tańczyć" z przeciwnikiem. Dziewczyna potrafi doskonale blokować ciosy przeciwnika i niezwykle szybko kontratakować. Jest zwinna i szybka. Z czasem dostała od swojego ojca miecz Selene, dziewczyna szybko nauczyła się nim włądać. Po jakimś czasie zrozumiała, że ostrze posiada moc. Nauczyła się z niej korzystać, co zwiększyło efektywność jej ataków a także ich szybkośc.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki