FANDOM

 Agata Karakura - gracz domeny Haosu,wcześniej Aquosa.Ludzie nazywają ją zwykle Agą lub Agacią.Jest też ninja.Będzie główną postacią w nadchodzączej serii Bakugan: Turniej mistrzów.

Wygląd Edytuj

Znakiem rozpoznawczym Agaty są niebieskie włosy które pofarbowała podczas nieobecności rodziców w domu.Nosi też zielone soczewki kontaktowe chociaż ma niebieskie oczy.Jej zwykłym strojem jest czerwony albo niebieski mundurek szkolny jednak ubiera się też w inne ciuchy.

Charakter Edytuj

Aga jest roztrzepana,niezdarna i wesoła.Mimo to jest trochę nieśmiała i łatwo doprowadzić ją do łez.Realistka jakiej świat nie widział.Długo chowa urazę do ludzi.W szkole jest strasznie poważna bo uważa że w miejscu publicznym trzeba zachować powagę jednak w towarzystwie znajomych jest lekkoduchem.Jest strasznie leniwa,często odkłada sprawy na ostatnią chwilę.

Życiorys Edytuj

Przed seriami Edytuj

Agata urodziła się w niczym nie wyróżniajączej się rodzinie.Była zawsze wesoła i ciekawa świata.Cieszyła się na wieść pójścia do szkoły jednak trafiła do okropnej klasy.Na szczęście w 4 klasie poznała koleżanki z innej klasy. W bakugany zaczęła grać kiedy miała 8 lat.Myślała że pokonała każdego jednak kiedy pewnego dnia stanęła do walki z Maskaradem jej najsilniejszy bakugan został wysłany do Wymiaru Zagłady.Po tym zdarzeniu przez pewien czas nie grała jednak pewnego dnia jej mama dała jej bakugana Haosu - Purity.Od tego dnia Aga dalej gra.

Bakugan: Turniej mistrzów Edytuj

Jest to 1 seria w której Agata się pojawiła.W tej serii bierze udział w tak zwanym "Turnieju Mistrzów" żeby pokazać swojej klasie swoje umiejętności.Wspierać ją będzie przyjaciółka Tomoko.Zyska także rywala o imieniu Damian i... resztę dowiecie się czytając serie ^^.

Umiejętności Edytuj

Gra w Bakugan Edytuj

Agata na początku myślała że pokona każdego jednak po pewnym incydencie o którym możecie przeczytać w życiorysie to się zmieniło.Teraz Aga nie lekceważy przeciwnika.Jest całkiem dobrą strategiczką i czasami jej się udaje przewidzieć ruch przeciwnika.Bardzo dużo trenuje żeby być coraz lepsza.Ma za sobą dużo zwycięstw co nie oznacza że nigdy nie przegrała.Spokojnie można stwierdzić że Agacia jest silnym graczem który może nie jednego pokonać.

Ninja Edytuj

Agacia tak jak Shun Kazami jest ninja.Jest bardzo szybka i zwinna.Całkiem dobrze się broni,gorzej z atakiem jednak nie jest źle.Do walki używa zwykle swojej katany.Zwykle nie zabija przeciwników jednak przeciwniczy po walce z nią mają duże obrażenia.

Cytaty Edytuj

  • "Lubię placki!" - kultowy tekst
  • "Jestem Wesoły Romek mam na przedmieściu domek..." - piosenka
  • "Nudaaa" - to mówi samo za siebie
  • "To jest aż tak dzedzi że aż czoko!" - Agata o tym artykule

Ciekawostki Edytuj

  • Pochodzi z Polski jednak ma japońskie nazwisko.
  • Lubi placki.
  • Jest ninja.
  • Autorka - AgataTheNinja wzorowała ją na sobie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki