FANDOM

Aeopathila - "Czwarty Nighterus". Jest to dziewczyna o gorącym temperamencie i niezachwianej woli w możliwość spełnienia jej marzeń. Zazwyczaj jest spokojna i ciepła, jednak czasami nie panuje nad emocjami. Potrafi pamiętać cudze winy przez całe życie.

Podstawowe informacjeEdytuj

Jest dawną członkinią Rady Ośmiu. Spełniała tam rolę głównej czarodziejki objawień (czary odpowiedzialne za leczenie i wzmacnianie sił witalnych).

Przez całe życie była wychowywana przez Gefloy'a - drugiego Nighterusa. Dziewczyna urodziła się ze skazą. Posiadali ją również jej rodzice, przez co groziła jej śmierć lub wykorzystywanie seksualne z ich rąk. Gefloy zainteresowany dzieckiem zaproponował rodzinie oczyszczenie - jednak z powodu nieakceptacji ze strony rodziców Nighterus miał związane ręce. Uwięził obydwoje w więzieniu Rady, aby nie stanowili zagrożenia, a dziecko oczyścił i wychował jak swoje.

To sprawiło, że dziewczyna zawsze chciała zostać jego następczynią. Co więcej, nikt nie zdecydował się jej powiedzieć, iż Gefloy nie jest jej ojcem. Zachęcana przez mentora, pogłębiała wiedzę i umiejętności. Skupiała się przede wszystkim na kontroli esencji Nighterusa.

Była niezwykle rozgoryczona i zła na swojego poprzednika, kiedy ten "rykoszetem" otrzymał esencję Nighterusa, stając się trzecim.

Gdy Zerox dostał się do Rady Ośmiu, dziewczyna szybko zauważyła jakim autorytetem odznaczał się jej starszy kolega co ją do niego zbliżyło. Zaś gdy był on pod wpływem Executii, poszukując sojuszników, wybrał właśnie Aeopathilę obiecując jej przekazanie esencji Nighterusa i zemstę na trzecim. Od tamtej pory dziewczyna lojalnie go wspierała nie kwestionując jego planów.

Wygląd Edytuj

Aeopathila jest wysoką, szczupłą dziewczyną. Ma złote oczy w wyniku eksperymentów ze Łzą początku. Nosi szarobiałe ubranie zakrywające całe ciało oprócz głowy wraz z białą peleryną. Zazwyczaj jej buty sięgały do kolan.

Umiejętności Edytuj

nie zaktualizowane dane

Walka bakugan Edytuj

Jej strategia jest dość prosta. Zmienić Shapeshiftera w bakugana identycznego, z którym walczy i dać mu dodatkowe moce. Jeśli natomiast to nie daje zwycięstwa, wtedy polega na sile oryginalnej formy swojego partnera.

Moce armagedonu Edytuj

W formie armagedonu Aeopathila jest ognistym cerberem i posiada 600U oraz 10U spotkaniowych.

Zwykłe moce Edytuj

  • Trójząb strażnika: Odejmuje przeciwnikowi 100U za każdy z trzech pocisków, który go trafi. Można użyć tej mocy dopiero, gdy Aeopathila ma co najwyżej 300U
  • Ognista tarcza (czerwona): Moc starożytna kręgu 4, którą Aeopathila ma dzięki Rexowi. Sprawia, że otacza ją niewidzialny ognisty okrąg. Zadaje przeciwnikom stojącym obok 50U co 10 sekund.
  • Ognista tarcza (błękitna): Moc starożytna kręgu 4, którą Aeopathila ma dzięki Rexowi. Sprawia, że otacza ją niewidzialny ognisty okrąg. Za każdym razem gdy zostanie trafiona w walce w zwarciu, zadaje przeciwnikowi 50U
  • Ognisty bicz: Ogon Aeopathili staje się ognistym biczem i przy trafieniu zadaje 50U
  • Ognisty mur: Za poświęcenie 100U blokuje wszystkie zbliżające się ataki

Spotkaniowe Edytuj

  • Ogniste ostrze: W dłoni Aeopathili formuje się miecz z ognia. Ów ogień nie rani jego władczyni, ale przeciwników i owszem. Każde trafienie zadaje 1U i dodatkowe 1U od ognia (nawet gdy cios został zablokowany)
  • Fireball: Aeopathila poświęca xU. W jej ręku formuje się potężna kula ognia zadająca jednemu przeciwnikowi xU. Poświęcenie 1U pozwala na wyznaczenie kolejnego celu (np. Aeopathila poświęca 6U na obrażenia i dodatkowy 1U, aby zadać 6U dwóm przeciwnikom).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki