FANDOM

Adrian Shane – syn Zeusa, tytułowy bohater i główny protagonista kilku serii Bakugan. Jest graczem Mechtalia, członkiem BakuGalaxy, a także strażnikiem absolutnego Mechtalia, jednej z domen absolutnych.

Charakter Edytuj

Adrian na początku gra bez żadnej strategii, bardziej martwi się o zwycięstwo a nie o konsekwencjach porażki. Nie  lubi, gdy ktoś zbytnio się wywyższa, drażni go to niesamowicie. Z czasem Adrian zmienił się - stawia na strategie i staje się bardziej pomocny. Nie jest taki wygadany, jak kiedyś, ze  względu na pewne wydarzenia. Z bakuganem dogadują się jak bracia, co nie znaczy, że zawsze jest idealnie, ale  spory zazwyczaj szybko zanikają.  Względem innych osób z zasady bywa nieufny i nie łatwo jest się do niego zbliżyć. Ale gdy komuś już się to uda, to  na dobre, i nie ma że boli.  Dla bliskich jest gotowy oddać życie, a dla wrogów potrafi być bezlitosny. Mimo stoickiego spokoju i potężnych pokładów cierpliwości i opanowania w sekundę może załączyć mu się ten drugi tryb, gdzie ma w zwyczaju eksterminować to, co mu zaszło za skórę, ujawnia się wtedy jego "alter-ego" - Staje się pewny siebie, oraz drwi z przeciwnika niekiedy do granic, zapominając o  powadze danej sytuacji. Na co dzień nie stroni  oczywiście od dyplomatycznych rozwiązań, wgl. Nie lubi konfliktów, chyba że po stronie wroga. Często sam uważa, że bardziej pasował by do ery romantyzmu, niż do aktualnych czasów, ale nie na wszystko ma się wpływ. Często wytykane ma to, że za łatwo się poddaje, albo poprostu sam ma w zwyczaju się za to obwiniać po nocach. W kręgu nieznajomych trzyma się na uboczu  zachowując odpowiedni dystans. Wszystkiego potrzebnego do życia uczył się sam, co miało odbicie na jego psychikę oraz światopogląd. Oczywiście miał inną możliwość, ale słynie z tego, że nie lubi  męczyć innych swoimi problemami, woli dusić wszystko w sobie i powoli sobie z tym wszystkim radzić.Dobro najbliższych ceni sobie ponad wszystko inne, z tego powodu często zapomina o samym sobie. Wbrew pozorom potrafi zdrowo myśleć,  budzi te pozory tylko po to, by nie przyciągać do siebie niepotrzebnej uwagi. Wypada na koniec dodać, że lubi on też niegrzeczne rzeczy, czego oczywiście nie widać na 1 rzut oka..

Umiejętności Edytuj

Po ostatnich wydarzeniach, Adrian znika bez ostrzeżenia w celu treningu. Z początku idzie mu marnie, lecz z czasem pojawiają się efekty. Dzięki niemu, Adrian zdobywa moc pioruna.

Ta moc powoduje, że Adrian staje się szybki jak piorun, dzięki czemu łatwo robi uniki i atakuje z zaskoczenia. Dodatkowo może naśmiewać się z przeciwnika i strzelać piorunami. W tym trybie włosy niezależnie zmieniają kolor na żółty i stają na dęba, a siła i szybkość wzrastają 50-krotnie względem przeciętnego człowieka.

Techniki Edytuj

  • Technika Natychmiastowego Przeniesienia: Adrian może błyskawicznie przenosić się z miejsca na miejsce

Tryb Armageddonu Edytuj

AdrianArmageddon (1)

Armageddon Style

W trybie armageddonu Shane jest wielkim, czerwonym smokiem. Adrian, po raz pierwszy, przejdzie tę transformacje w serii Oculus Mundi w nieznanych okolicznościach.

Adevin Edytuj

Wraz z Kevinem Vegetą Kane'em może łączyć się w Adevina - hybrydę tych dwóch ludzi.

Debiut Edytuj

Adrian pierwszy raz pojawił się w 1 odcinku Powrotu Marduka, podczas walki z Mardukiem. W serii występuje jako gracz Pyrusa i Darkusa, którego strażniczym Bakuganem jest Magna Leonidas, który w 9 odcinku ewoluuje w Ultimate Leonidas.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki