FANDOM

Sir Allemon "Szlachetny" – Niezwykle silny bakugan władający błskawicami. Jego partnerem jest Kapitan Morgan, przywódca Rady Centralnej Galaktyki. W seriach występuje bardzo mało, a jeszcze mniej walczy, widać jednak, że zarówno Morgan, jak i cała rada bardzo szanują bakugana. Podczas walki trzeba na niego uważać, gdyż kryje się w nim więcej mocy niż można sądzić po wyjściowym poziomie.

Parę razy wygrał pojedynek z Absolut Kejraxem, jednak nigdy nie odniósł zdecydowanego zwycięstwa, było to raczej zasługą kart otwarcia, niż jego umiejętności, ale zwycięstwo nadal jest zwycięstwem.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak rycerz w bogatej zbroi. Nie nosi miecza, gdyż potrafi formował błyskawice w broń. Jego zbroja jest niebieska ze złotymi elementami. Miejsca w hełmie, przez które widzi są od wewnątrz niezwykle bardzo oświetlone, gdyż jego oczy świecą się na złoto.

Umiejętności Edytuj

Allemon jest silnym bakuganem. Nie sposób zablokować jego super mocy czy ruchów. Np. kiedyś Armand użył karty "Cicha Ziemia", która blokuje super moce i unieruchamia przeciwnika. Allemon stworzył w swoim ciele małe ładunki energi poprowadzone od mózgu do ciała, które zawiadomiły, że wcale tak nie jest, dzięki czemu mógł dalej walczyć. Chodzą słuchy, że raz kiedy ginął, wysłał do swojego ciała informację, że przeciwnik trafił w kamień obok, dzięki czemu organizm nadal funkcjonował.

Super moce Edytuj

  • Uderzenie błyskawicy: Przenosi z przeciwników do Allemona po 10 000 punktów mocy, za każdym ponownym użyciem tej sm, bonus jest o 50% większy
  • Tarcza Okrągłego Stołu: Odwraca bonus supermocy (etc.) przeciwnika
  • Porażenie: Allemon kosztem własnej przegranej i utraty przez wojownika tylu puntków życia, by zostało mu 10% pokonuje jednego bakugana. Poziom życia przeciwnika spada do 40%, jeśli ma tyle samo lub mniej, przegrywa. Bakugan w tej walce nie może już wrócić. Allemon w tej walce nie może już użyć tej sm

Moce armagedonu Edytuj

Allemon w trybie armagedonu posiada 1200U, a jego moce będą się ujawniały wraz z pojawianiem się ich w serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki